Aviseringar
Rensa alla

hur gör jag för att bli hjärntvättad?


Ämnesstartare

snälla jag vill jättegärna bli glad osv.
vem tar jag kontakt med för en hjärntvätt så jag börjar tro på att allt som händer är guds vilja :))))))))))) och att allt blir bra och att jag kan vara kär i Gud föralltid elller något. vet inte riktigt hur det fungerar att vara troende.


   
Citera
Ämnesstartare

Livets Ord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the fellowship of the sun


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärntvättad betyder egentligen bara att man tvättar bort allt smuts som fastnat på hjärnan. Det är som att tvätta bilen eller att duscha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

Hjärntvättad betyder egentligen bara att man tvättar bort allt smuts som fastnat på hjärnan. Det är som att tvätta bilen eller att duscha.

ok men du förstår ändå vad jagm enar

hjortpojken:

the fellowship of the sun

Denniz92:

Livets Ord

fungerar det bra och var vänder jag mig !?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bilen brinnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan hjärntvätta dig för bara några tusenlappar. Men då får du stå för eget schampo osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kPTRRRR:

fungerar det bra och var vänder jag mig !?!?

verkade så, fungerade för mina vänner i dallas! http://fellowshipofthesun.org/


   
SvaraCitera

du sågar bort den översta delen av pannbenet och sedan stoppar du in lite Yes (Fairy) diskmedel med citrusdoft.. skakar om... skakar.. lite till..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

du sågar bort den översta delen av pannbenet och sedan stoppar du in lite Yes (Fairy) diskmedel med citrusdoft.. skakar om... skakar.. lite till..

inte sugen på saker som ger fysiska ärr.

Spell:

Jag kan hjärntvätta dig för bara några tusenlappar. Men då får du stå för eget schampo osv.

ok vi snackar om detta på pm okiii ????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kPTRRRR:

ok vi snackar om detta på pm okiii ????

okiiiiiiiiiiii


   
SvaraCitera

kPTRRRR:

inte sugen på saker som ger fysiska ärr.

jaja, your loss [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan gå med i min sekt[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det ashton kutcher på din bild?


   
SvaraCitera

Rent vetenskapligt måste "vi" då bryta ner dig, misshandel våldtäkt liknande fungerar bra till det. Därefter bygger vi upp ditt "nya" liv, genom att belöna dig varje gång du gör något bra och straffa dig när du gör något dåligt, på så sätt kan vi få dig att säga vad du vill. Dessa metoder användes av kommunisterna under kalla kriget, dom fick sina officerare att skriva på sina egna dödsorder.

Eller så lät vi upp dig sen barnsben att det vi säger är rätt att allt syndigt beteende bestraffas efter döden osv.

Men trots allt, om du nu är helt övertygad om att jorden är ihållig eller något i den stilen, är det fortfarande lika sant eller osant.


   
SvaraCitera