Aviseringar
Rensa alla

HUR GÖR JAG HONOM INTRESSERAD AV MER ÄN SEX?


Ämnesstartare

Jag träffade en kille förra året och blev på G, vi gick aldrig hela vägen men nästan... jag fick känslor för honom vilket han inte visste om förrens nu - flera månader senare. Jag försökte gå vidare och glömma han hela tiden men när känslorna tog övertaget så frågade jag han om vi kunde ses, han var på att ta en fika men så slingrade han sig undan och när jag frågade varför vi rann ut i sanden sa han "vet inte, har ingen aning".

Jag tog initiativ till konversationer hela tiden han svarar "trevligt kallt" på. (MSN för jag kan tydligen inte nå honom på luren för jag ringde 3 ggr utan svar). Han säger att han träffar en tjej seriöst MEN vill träffa mig oseriöst för han tycker att jag är het, men jag sa nej... för jag kan inte göra en sådan grej och vara så taskig mot den där tjejen PLUS mig själv (för i så fall förlorar jag ju självrespekten).

Han vet att jag är seriös också men trots alla mina försök så verkar INGET få honom att bli mer intresserad. Nu var det många månader sen vi sågs och jag tänker att enda sättet att få honom intresserad är om vi träffas men jag är rädd att bli utnyttjad: ligga och sen inget mer. Jag har liksom en dröm om att jag och han ska bli ett par officiellt.

Jag har försökt vara mig själv, skön, kul, glad, söt, allt... genom datorn och sms och grejer men han är helt kall nu tillskillnad från när vi var på G för då var han mer på än mig, men nu så är han helt off. Om inte jag kontaktar han så skulle han inte kontakta mig typ och det sårar mig som fan, men jag vet inte hur jag ska vända på det hela?

Enda sättet är typ att träffa han, göra saker, kanske avslöjja till tjejen så att dom gör slut och jag får han - men det låter "för bra" för att kunna bli sant.

VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT FÅ HONOM VILJA BLI MER SERIÖS MED MIG ÄN ATT ENDAST HA OSERIÖST SEX???


   
Citera

Låter som om du skulle må bättre av att bryta kontakten helt, tyvärr. [sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Då han inte verkar vara intresserad av att ha någonting mer med dig.


   
SvaraCitera

Antingen blir han intresserad eller så blir han det inte - det är sånt man inte kan styra över.


   
SvaraCitera

Du har inte tänkt på att du bara är intresserad av honom för att han inte är det? Han vet säkert om det och utnyttjar läget för att få mer knull. Han känner ju dig redan, antingen gillar han dig eller så gör han inte det, du kan inte manipulera honom till att gilla dig förihelvete -- det låter bara dumt det hör du väl själv. Gå vidare kanske?


   
SvaraCitera

Tänk dig att du träffade en kille för ett år sedan, ni höll på ett tag men gick aldrig hela vägen. Det hela rann ut i sanden, och flera månader efteråt fick du reda på att han gillar dig. Han frågade dig om ni kunde ses och bestämde en fika, men sedan ångrade du dig och sa till honom att du "inte visste" varför du inte ville längre.

Han tar hela tiden initiativet till konversationer, och du svarar bara "kallt men trevligt", och du svarar inte när han ringer tre gånger. Du talar om för honom att du har en kille som det är seriöst med, men att du kan tänka dig att träffa honom bara som något oseriöst, eftersom han är snygg.

Du vet att han är seriös, men ändå så visar du honom inget intresse. Nu är det flera månader sedan ni träffade varandra.

Han försöker att vara sig själv och visa sina goda sidor, men ändå är du helt kall mot honom och skulle aldrig ta kontakt om inte han startade.

Tror du verkligen att det skulle finnas minsta chans att du skulle kunna börja gilla denna kille och vilja ha något seriöst med honom?


   
SvaraCitera

Ledsen att behöva säga det men var otrogen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Du har inte tänkt på att du bara är intresserad av honom för att han inte är det? Han vet säkert om det och utnyttjar läget för att få mer knull.

Jag vet inte... om han hade varit intresserad av mig - som förr nör han försökte fråga ut mig en gång i veckan efter den lyckade träffen i 2 mån men de aldrig blev av - så vore jag mer reserverad och de hela handlar väl om att man känner att när något är ett lätt byte så bryr man sig mindre, och dessutom ville jag det skullegå lungt fram, fastän jag kände att han mest var ute efter mys redan då för han bara hörde av sig när han hade "ses" i tankarna. Jag ville HELA TIDEN under den där tiden att han skulle "step it up" och börja ringa mig, prata, bjuda ut mig på NÅGOT SKOJ och inte bara hem till honom liksom... men han gjorde aldrig det. Det var som att han inte förstod vad jag ville utan han bara fråga ut mig mindre istället, så att jag hela tiden fick nöjja mig med "mindre och mindre" istället för mer som jag trodde han skulle ge.

schism:

Han känner ju dig redan, antingen gillar han dig eller så gör han inte det, du kan inte manipulera honom till att gilla dig förihelvete -- det låter bara dumt det hör du väl själv. Gå vidare kanske?

Mjo, men isf känner han mig bara genom ett par träffar knappt och msn/nätet för vi pratade aldrig på riktigt liksom, det var som att han aldrig brydde sig om att lära känna min insida, lite mer i början kanske men sen mindre och mindre och jag fattar inte varför för mina gamla som nya vänner tycker jag är fantastisk, och jag har aldrig varit med om en kille som är så reserverad som han är mot mig. JAG FATTAR INTE VARFÖR, om han nu tycker jag är så het borde han ge mej en chans med insidan för jag är en bra tjej, jag är verkligen det och det är såklart svårt att bevisa här och även för han men jag vet det själv och jag skulle bli en perfekt flickvän typ, hade gett han tid til vad han ville, mys, och gjort de skönt för han och kanske lagat lite mat och försökt hitta på roliga saker etc.Men jag vet å andra sidan inte vad han söker i en relation, jag misstänker att det är SPÄNNING och det fick han ju med mig i början, men jag vet inte...

Oväntad:

Tror du verkligen att det skulle finnas minsta chans att du skulle kunna börja gilla denna kille och vilja ha något seriöst med honom?

Alltså, jag har SÅ JÄVLA SVÅRT ATT sätta mig in i den där situationen du beskrev för jag har aldrig liksom varit inne i den. Frågan till dig är mer varför vill han INTE ha seriöst med mig? Är det bara för att vara trotsig och motsatt för att retas eller vadå???

Marcusson:

Ledsen att behöva säga det men var otrogen.

Vadå "men var otrogen" ? konstig meningsbyggnad. MEnar du att han är otrogen eller att jag ska va det eller vadå?

Angelize:

Låter som om du skulle må bättre av att bryta kontakten helt, tyvärr.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Då han inte verkar vara intresserad av att ha någonting mer med dig.

haha SAMMANSLAGNING [bigcheers]
Jo men jag kan inte klara av o bryta kontakten, jag läser hans blogg för han lägger upp mkt bra grejer och är allmänt en inspirationskälla till mig!

Ne och det att han inte e intresserad av mer än min kropp gör mig GALEN.


   
SvaraCitera

diamond_:

Är det bara för att vara trotsig och motsatt för att retas eller vadå???

Han är väl inte intresserad helt enkelt.


   
SvaraCitera

diamond_:

MEN vill träffa mig oseriöst för han tycker att jag är het,

eh, du fatar inte att han är dum i huvet, han vill ha diog som reserv,inte för han gilalr dig utan bara för du är knullbar när d tar slut med tjejen han träffar.


   
SvaraCitera

Ge upp killen istället och satsa på något vettigare istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Da_man:

Ge upp killen istället och satsa på något vettigare istället.

Tack men jag vet ingen "vettigare". som ajg vill ha...


   
SvaraCitera

Jag fattar fan vad du menar, var likadant, fast killen ville bara träffa mig innan han hade tjej,inte efter. Om jag varit i din situation skulle ja inte kunna låta bli att träffa honom, även om han bara uttnytjar dig. Fast det rätta skulle vara att glömma han, lr jag tror nog inte han kmr intresserad av dej om han e kall mot dej & skit tuvärr =/ men om du typ slutar ha kontakt med han kmr du iaf tillslut kma över han&de e nog det bästa för dej iaf.


   
SvaraCitera

det verkar ju ganska uppenbart att han inte är intresserad av dig. han vill bara ha fitta. du kan typ inte göra nåt förutom att skita i honom.


   
SvaraCitera

Angelize:

Låter som om du skulle må bättre av att bryta kontakten helt, tyvärr.


   
SvaraCitera

Äh, va nöjd med att han tycker att du är snygg.


   
SvaraCitera