Aviseringar
Rensa alla

Hur gör jag honom kåt?


[love]


   
SvaraCitera

att skylla på fylla


   
SvaraCitera

Rosaelifant:

Jag trodde killar gillade lite oskyldiga tjejer. Jag kan ju inte fråga om han vill ligga när vi bara är vänner och inte tillsammans eller nåt sånt, eller?

Klart du kan. Killar gillar tjejer som är raka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 1hd:

att skylla på fylla

Det funkar jämt om man har gjort nåt dumt..


   
SvaraCitera

Rosaelifant:

Åh bra ide 😉

vet[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Klart du kan. Killar gillar tjejer som är raka.

Men det känns konstigt o gå rakt på.. Asså man kan ju fan inte bara skicka ett sms o fråga om han vill knulla?!


   
SvaraCitera

Rosaelifant:

Men det känns konstigt o gå rakt på.. Asså man kan ju fan inte bara skicka ett sms o fråga om han vill knulla?!

Klart du kan. Som gugge sa så är det bara att skylla på att du var full, att du skojade eller vad som helst om han säger nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Klart du kan. Som gugge sa så är det bara att skylla på att du var full, att du skojade eller vad som helst om han säger nej.

Haha okey 🙂


   
SvaraCitera

Rosaelifant, hur går det, har skickat sms:et ännu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pewtersmith:

Rosaelifant, hur går det, har skickat sms:et ännu?

Jag försöker slingra mig och snacka om sex, men jag vågar fan inte fråga :/


   
SvaraCitera

Rosaelifant:

Jag försöker slingra mig och snacka om sex, men jag vågar fan inte fråga :/

okej, men att snacka om sex är iaf bra väg in!


   
SvaraCitera

Rosaelifant:

Jag försöker slingra mig och snacka om sex, men jag vågar fan inte fråga :

Gå runt det då. Säg typ "det var länge sen jag knullade sist" och "slår vad om att du är ett riktigt vilddjur i sängen" så kanskw han frågar åt dig.


   
SvaraCitera

Ganon:

Säg typ "det var länge sen jag knullade sist"

[y]

denna bit var bra, nästan på gränsen (tycler jag). men nästa bit ska man nog hoppa över 😉


   
SvaraCitera

FLAXA MED BRÖNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han snackar bara om hur de va sist vi "höll på" och sen skrev han att han ville va kompis med mig och nu har han slutat svara. Tror han somnade.
Grejen är den att han höll på och bara ville va vän sist också, och sen började han tafsa och skicka lite porriga sms, typ "vill du ha min hand i dina trosor?" Och liknande. Har en känsla av att han är intresserad för han har skrivit hur jävla snygg jag har blivit osv..


   
SvaraCitera