Aviseringar
Rensa alla

Hur gör jag med mitt EX ?


Ämnesstartare

Hej jag skulle behöva råd om mitt ex !
Vi blev ihop och va de kanske 2 veckor, rätt så seriöst.
Men sen så gjorde vi slut p.g.a jag tog det inte ''seriöst'' för att jag inte gick fram och kysste han i skolan, så frågade jag han varför inte han kunde göra de också !? då sa han bara att jag skulle göra de osv...
Så gjorde vi slut och båda va ganska upprörda.
Sen när jag sett han i skolan har båda kollat på varandra, också fick jag reda på att han skickat bilder på sina magrutor till tjejer i åk 7 !
Ryktet säger att han är ganska ''elak'' men inte mot mig iallafall.
Men nu så börjar han prata med mig igen på fb och så, frågar om vi ska träffas nån dag m.m ...
Och jag tror att mina kkänslor aldrig försvann för honom!?
Och nu vet jag inte om jag bara ska skita i han oså.. eller om jag ska satsa.. ? [blush]


   
Citera

Naathaalie:

kanske 2 veckor, rätt så seriöst.

mkt seriöst det där.

Tror inte du behöver oroa dig, allt löser sig utav sig självt.


   
SvaraCitera

det där går över


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

Naathaalie:

Och nu vet jag inte om jag bara ska skita i han oså.. eller om jag ska satsa.. ? [blush]

Du ska göra kaoz med han. Klippa öran, klippa toung.
Sen ska du ta på han och ta hans familj och ta hans vem namn efternamn vem efternamn samma efternamn till han, alla på en gång ska död.


   
SvaraCitera

Naathaalie:

Vi blev ihop och va de kanske 2 veckor, rätt så seriöst.

[love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Naathaalie:

Och nu vet jag inte om jag bara ska skita i han oså.. eller om jag ska satsa.. ?

det ordnar sig, träffa honom eller inte gör som du själv vill. om du vill träffa honom så gör det och sen får du väl se vart det leder[smile]


   
SvaraCitera

hahaha...


   
SvaraCitera