Aviseringar
Rensa alla

Hur gör man?!


Ämnesstartare

Är sjukt less på att vara singel. Det är en kille jag hållt på med lite fram och tillbaka som jag var dunderförälskad i, men nu har han precis (okej, typ 3 månader sen) fått tjej, och jag dog. Nu lever jag igen, och vill verkligen ha pojkvän för att komma över honom. Måste göra det. Men hur gör man? [shake] Var så längesen jag ens försökte med en kille som inte är han. Gillar ju ingen av killarna jag känner, och att ragga killar på fester känns så oseriöst.
Så alltså! Några tips på hur man träffar killar/får dom att vilja ses mer skulle uppskattas [bigsmile]


   
Citera

Gå till museum.


   
SvaraCitera

Sånt har jag också varit med om. Se till att träffa nya killar via dina kompisa eller något som dom känner? Jag träffar sällan killar IRL. Jag letar på dejtingsidor[crazy]


   
SvaraCitera

MakingBelieve:

Jag letar på dejtingsidor

Ja, det är skit bra.

asså träffa någon över internet. [bigsmile]


   
SvaraCitera

MakingBelieve:

Jag letar på dejtingsidor[crazy]

Är inte det för 40+are?


   
SvaraCitera

tja, läget?[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner som Angelize, är inte det för desperata 40+are? [surprised] känns inte som att det finns killar som är 16-18 på exempelvis match.com ? eller? 😛


   
SvaraCitera

född93:

Känner som ANGELIZE, är inte det för desperata 40+are? [surprised] känns inte som att det finns killar som är 16-18 på exempelvis match.com ? eller? 😛

Du kan ju alltid testa här. Rena inavelsfesten på den här sidan.


   
SvaraCitera

Angelize:

Är inte det för 40+are?

Nej, finns en för 18+ [crazy]


   
SvaraCitera

Är du snygg?


   
SvaraCitera

Chilla [confused]


   
SvaraCitera

För pojkvän är ju det viktigaste i livet.


   
SvaraCitera

Ska vi bli ihop? Jag är i samma sits som och jag behöver en flickvän [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit samma om han har brud, vill du sexa till de med han så gör de bara, han lär ju inte vara 100% trogen mot sin brud satt.


   
SvaraCitera

orka skaffa kille bara för att


   
SvaraCitera