Forumet - Hur gör man

Hur gör man

283 0 30
för att höja sitt jävla självförtroende?
jag är pissed of på mig själv , big time . Jag träffa en kille i somras(augusti) o han ville att vi skulle träffas igen men jag har känt mig så jävla ful så att jag inte velat träffa honom. Jag vill verkligen träffa honom igen men jag tror jag sabbat min chans för att jag skyllt på annat när han frågar.[n][n][n][n][n][n][n][n]

Spana också in:

curiousgirl:

jag tror jag sabbat min chans för att jag skyllt på annat när han frågar.

Han har frågat dig flera gånger, då tycker han väl om dig. Utseende är inte allt.. Skit i vad andra tycker om hur du ser ut, eller låtsas som att du gör. Om någon skulle se ner på dig eller välja bort dig på grund av ditt utseende är den personen inte värd din tid ändå.
S3ON:

Nä men, det löser sig.. han vill ju trots allt träffa dig! [y]

Jag vet faktiskt inte längre , jag har skjutit upp det ett tag o nu har vi inte snackat sen förra lördan [sad] Borde nog smsa honom ?

stereo total:

Om du låter dig begränsas så mycket pga ditt dåliga självförtroende, då tycker jag att du ska söka hjälp. För din egna skull, så att du kan bli friare.

Jag borde nog det faktiskt detta förstör mitt liv mer än jag förstår.

OF 5:

Men ljuger för sig själv och bortser från negativa saker även om det faktiskt är sant. då mår man enligt de flesta förståsigpåarna bättre.

Låter bra ska försöka men det är ganska svårt..