Aviseringar
Rensa alla

Hur gör man


Ämnesstartare

för att höja sitt jävla självförtroende?
jag är pissed of på mig själv , big time . Jag träffa en kille i somras(augusti) o han ville att vi skulle träffas igen men jag har känt mig så jävla ful så att jag inte velat träffa honom. Jag vill verkligen träffa honom igen men jag tror jag sabbat min chans för att jag skyllt på annat när han frågar.[n][n][n][n][n][n][n][n]


   
Citera

Äh. Man är aldrig så ful som man själv tror, det brukar jag tänka när jag känner mig mindre vacker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Äh. Man är aldrig så ful som man själv tror, det brukar jag tänka när jag känner mig mindre vacker.

Önskar att det hjälpt om jag tänkt så men jag har sjuka krav på mig själv som jag inte får bort ..[sad]


   
SvaraCitera

curiousgirl:

Önskar att det hjälpt om jag tänkt så men jag har sjuka krav på mig själv som jag inte får bort ..[sad]

Bara sluta bry dig om krav. Funkar utmärkt för min del.


   
SvaraCitera

curiousgirl:

Önskar att det hjälpt om jag tänkt så men jag har sjuka krav på mig själv som jag inte får bort ..[sad]

Ignorera dem, försök. De kommer att bli värre annars.


   
SvaraCitera

curiousgirl:

för att höja sitt jävla självförtroende?

Lev i nuet. Skit i allt annat. Tänk inte på vad andra tycker utan tänk istället på hur sköna skorna är eller hur fint det är borta i horisonten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waving Hands:

Bara sluta bry dig om krav. Funkar utmärkt för min del.

isola:

Ignorera dem, försök. De kommer att bli värre annars.

Hur ignorerar man dem egentligen? Dem poppar upp i huvudet hela tiden typ ju?
Men tror ni att det hade varit bra att träffa honom för att visa för mig själv att jag kan?


   
SvaraCitera

curiousgirl:

Hur ignorerar man dem egentligen? Dem poppar upp i huvudet hela tiden typ ju?
Men tror ni att det hade varit bra att träffa honom för att visa för mig själv att jag kan?

Man bara lämnar sitt hus, trots alla dumma tankar. Till slut så känns det lättare.


   
SvaraCitera

Floppsen:

Lev i nuet. Skit i allt annat. Tänk inte på vad andra tycker utan tänk istället på hur sköna skorna är eller hur fint det är borta i horisonten

aw Flöpps


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Man bara lämnar sitt hus, trots alla dumma tankar. Till slut så känns det lättare.

[y]

isola:

ller hur fint det är borta i horisonten

[blush]


   
SvaraCitera

isola:

aw Flöpps

Så gör jag [sad] Låter gay men det är bekvämt [blush]


   
SvaraCitera

Sådär känner jag med, jag är för ful för ett förhållande. Bättre lycka i nästa liv. [bigcheers]

Nä men, det löser sig.. han vill ju trots allt träffa dig! [y]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Om du låter dig begränsas så mycket pga ditt dåliga självförtroende, då tycker jag att du ska söka hjälp. För din egna skull, så att du kan bli friare.


   
SvaraCitera

Men ljuger för sig själv och bortser från negativa saker även om det faktiskt är sant. då mår man enligt de flesta förståsigpåarna bättre.


   
SvaraCitera