Aviseringar
Rensa alla

Hur gör man


OF 5:

Men ljuger för sig själv och bortser från negativa saker även om det faktiskt är sant. då mår man enligt de flesta förståsigpåarna bättre.

[y]


   
SvaraCitera

isola:

Äh. Man är aldrig så ful som man själv tror

nej, ofta är de värre [sad]


   
SvaraCitera

curiousgirl:

jag tror jag sabbat min chans för att jag skyllt på annat när han frågar.

Han har frågat dig flera gånger, då tycker han väl om dig. Utseende är inte allt.. Skit i vad andra tycker om hur du ser ut, eller låtsas som att du gör. Om någon skulle se ner på dig eller välja bort dig på grund av ditt utseende är den personen inte värd din tid ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nä men, det löser sig.. han vill ju trots allt träffa dig! [y]

Jag vet faktiskt inte längre , jag har skjutit upp det ett tag o nu har vi inte snackat sen förra lördan [sad] Borde nog smsa honom ?

stereo total:

Om du låter dig begränsas så mycket pga ditt dåliga självförtroende, då tycker jag att du ska söka hjälp. För din egna skull, så att du kan bli friare.

Jag borde nog det faktiskt detta förstör mitt liv mer än jag förstår.

OF 5:

Men ljuger för sig själv och bortser från negativa saker även om det faktiskt är sant. då mår man enligt de flesta förståsigpåarna bättre.

Låter bra ska försöka men det är ganska svårt..


   
SvaraCitera

curiousgirl:

Borde nog smsa honom ?

Nesh, spring till han och kasta dig över honom! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nesh, spring till han och kasta dig över honom!

Han bor 2 timmar ifrån , men ska jag smsa honom tycker du ? [blush]


   
SvaraCitera

curiousgirl:

Han bor 2 timmar ifrån , men ska jag smsa honom tycker du ? [blush]

Nej, du ska springa till honom! 2 timmar är ingenting, det tog mig 7 timmar när jag gick hem från skolan en gång. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nej, du ska springa till honom! 2 timmar är ingenting, det tog mig 7 timmar när jag gick hem från skolan en gång. [smile]

Hhahhahah[y]


   
SvaraCitera

curiousgirl:

Hhahhahah[y]

Jag var inte ironisk, jag menar allvar! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag var inte ironisk, jag menar allvar! [tard]

aa men jag är en person som skrattar i fel situationer [sad] Men nu smsade jag honom ändå 🙂 han bor 2 timmar med tåg ifrån mig


   
SvaraCitera

curiousgirl:

aa men jag är en person som skrattar i fel situationer Men nu smsade jag honom ändå 🙂 han bor 2 timmar med tåg ifrån mig

Med den lata stilen blir det svårt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Med den lata stilen blir det svårt..

jaha[sad]


   
SvaraCitera

curiousgirl:

jaha[sad]

Sitt inte och vänta på att du ska bli äldre! [wink]


   
SvaraCitera

curiousgirl:

Jag borde nog det faktiskt detta förstör mitt liv mer än jag förstår.

Lycka till!


   
SvaraCitera

Floppsen:

Lev i nuet. Skit i allt annat. Tänk inte på vad andra tycker utan tänk istället på hur sköna skorna är eller hur fint det är borta i horisonten

Bra råd.
Om snubben verkar intresserad så tycker han antagligen inte att du är ful (+ Jag tycker inte att folk är fula i allmänhet. Man attraheras av olika bara).
Kör hårt.


   
SvaraCitera