Aviseringar
Rensa alla

hur gör man för o prata normalt


Ämnesstartare

Handlar om självförtroendet, skaffar du det så kommer du inte ha några som helst problem. Jag läspar och låter som en 12åring, men jag pratar på som bara den ändå [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

tror det går över nr du blir eldr 1( liten trösst)

ok men vill inte missa dessa år dehär åren när man e ung o vill ha lika ung tjejr

addictive:

det gäller att göra det som skrämmer en, tillslut så skrämmer det ju inte en längre 🙂

Försökte ett par gånger i höstas men det blev bara en bekräftan på vad jag redan trodde. Sedan dess har jag slutat försöka. Jag mår inte tillräckligt bra, energin finns inte, de dåliga tankarna får alltid övertaget.

Gett upp har jag inte, men jag börjar mer och mer bli en bister förlorare.


   
SvaraCitera

Drick dig full! Runt 1,5 promille skulle jag gissa att du pratar flytande normalska...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

apanluktardiesel:

Drick dig full!

Hejdå.


   
SvaraCitera

Lev undercover. Omöjlig att kartlägga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ellvira:

Lev undercover. Omöjlig att kartlägga.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

nervös

i vilka situationer blir du det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

i vilka situationer blir du det?

När jag ska träffa nya människor/ska hålla redovisningar/sitta med halvfrämlingar i matsalen osv. Det mesta som är nytt och främmande. Inför det känner jag mig konstig och utanför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Droger, alkohol hjälper, men övandet är lika viktigt. Du får utsätta dig för situationer du blir nervös av så många gånger tills du inte längre är nervös, simpelt i teorin men svårare i verkligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Betablockerare?


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Betablockerare?

Ja det funkar.. AKA kändispiller, blockerar stresshormon som ger de fysiska symptom som man är rädd för att få i vissa situationer såsom att stå och skaka och darra, hjärtklappning und so weiter.... Detta är inte läkemedlets egentliga syfte men pga stresshormon blockeras så är det gynnsamt för ovanstående problem. Vad jag vet så är det totalt ofarligt och väldigt lätt att få utskrivet av läkare. Jag har själv träffat folk som använder det i vissa jobbiga situationer i arbetslivet såsom stora föreläsningar osv...

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19870918000090&Doc...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera