Aviseringar
Rensa alla

Hur gör man, har ni nån aning??


Ämnesstartare

Jag har länge undrat och velat göra det här men har ingen aning om hur.

I denna inlägg ( http://www.kissies.se/taggad-pa-utgang) har Kissie lagt upp en sms konversation och liksom "fångat" hela mobilen. Kolla så kommer ni förstå vad jag menar. Jag kan printscreena osv, men vet någon hur man gör det här?? Vore super tacksam för hjälp! [n]


   
Citera
Ämnesstartare

Image

som du kanske ser är kanterna inte ens jämna, photoshop-fail skulle jag säga.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

som du kanske ser är kanterna inte ens jämna, photoshop-fail skulle jag säga..

fattar inte vad du snackar om nu.. jag frågar bara hur man gör en sån bild :s en printscreen fast på HELA mobilen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bosnagirl:

fattar inte vad du snackar om nu.. jag frågar bara hur man gör en sån bild :s en printscreen fast på HELA mobilen

Du gör en printscreen och sedan använder du photoshop för att sätta bilden ovanpå en befintlig bild av en telefon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns naturligtvis andra applikationer som kan göra precis detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bosnagirl:

en printscreen fast på HELA mobilen

Hur menar du på hela mobilen? Här har hon obviously laddat ner en app som tar printar, tagit printen i sms-konversionen, sparat den i mobilen.. anslutit telefonen till datorn, lagt in printen, öppnat upp photoshop.. Googlat efter Iphone 4, hittat denna eller liknande:

Lagt in den tillsammans med printen i photoshop klippt ut printen lite halvsnyggt, klistrat in den över google-bilden & sedan försökt sig på att få den till att passa med vissa svårigheter.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bosnagirl:

har Kissie lagt upp en sms konversation

bosnagirl:

Kissie

Alltså va? Finns det fortfarande folk kvar som följer kissie?[confused]

bosnagirl:

Kiss

Haha du skrev kiss[bigsmile][blush]

[love]


   
SvaraCitera

bosnagirl:

Jag har länge undrat och velat göra det här men har ingen aning om hur.I denna inlägg ( http://www.kissies.se/taggad-pa-utgang) har Kissie lagt upp en sms konversation och liksom "fångat" hela mobilen. Kolla så kommer ni förstå vad jag menar. Jag kan printscreena osv, men vet någon hur man gör det här?? Vore super tacksam för hjälp!

Hahah hjärtat de e bara att printscrean och sedan klistra in i en iphon bild du tar från google eller något!
Vilken slump.. kollade typ alla möjliga trådar och klickade på den här! [surprised][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är lik kissie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På min telefon håller man in avstängningskappen tills den frågar om man vill print screena, göra annat eller stänga av telefonen. Hoppas att det hjälpte, puss och kram Kissie sistah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AhaaEbba:

Hahah hjärtat de e bara att printscrean och sedan klistra in i en iphon bild du tar från google eller något! Vilken slump.. kollade typ alla möjliga trådar och klickade på den här!

HAHAHAHA omg heeeeej!!! [surprised][bigsmile]
aa får försöka prova mig fram hahaha, puss älskling [love]


   
SvaraCitera