Aviseringar
Rensa alla

Hur gör man nu?


Ämnesstartare

Hej, känt den här tjejen i snart ett år och det senaste halvåret har vi väl bara kommit närmre och närmre varandra och nu är vi här på det "sista" steget. Jag har inte vart ihop med nån tjej sen i 3:an då man skickade lappar till den man vill bli ihop eller så fick lappar av tjejens fnittriga kompis som hon skickat dit med en lapp med en ja ruta och en nej ruta.

Men hur gör man nu? Kan inte direkt tänka mig att nån av mina andra kompisar som har tjejer gav dom en lapp med en ja och nej ruta. Så frågar man bara ifall hon vill bli ihop med en? På vilket sätt ska man säga det? Och vart ska man fråga det? Vill ju helst att det ska vara lite romantiskt också [wink]

Trolls, that way -> [y]


   
Citera

Fråga om hon vill ha ett förhållande?


   
SvaraCitera

Man sitter å pratar, sen när samtalet börjar dö så tittar man henne i ögonen. Lutar sig sakta emot henne. Om hon gör lika är det bara att börja hångla å sen släpa med na till närmsta säng (eller bänk, buske går också bra). Avböjer hon så spelar man upprörd och söker sympati så får man iaf ett sympatiknull


   
SvaraCitera

du pussar på och leker med henne efter skolan.


   
SvaraCitera

du menar, hur du får henne att gå med på att du stoppar in din snopp i hennes kussimurra?


   
SvaraCitera

Hur gammal är du? Fråga "chans" låter som ett felande koncept.


   
SvaraCitera