Aviseringar
Rensa alla

hur gör man så att man inte kan resize:a fönster i c#


Ämnesstartare

Jag vill inte att man ska kunna ändra storleken på mina forms i c#, någon som vet hur man gör detta, jag skulle säkert kunna lista ut det om jag la ner lite tid på det men just nu är det annat som prioriteras.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

BlackGoddess:

jag skulle säkert kunna lista ut det om jag la ner lite tid på det

Det är jag också övertygad om.

BlackGoddess:

men just nu är det annat som prioriteras.

Varför skulle vi prioritera ditt projekt högre än du själv gör?


   
SvaraCitera
Tyrael

KID_IS_BACK:

Varför skulle vi prioritera ditt projekt högre än du själv gör?

Hon frågar om hjälp med en sak för att kunna använda tiden till att göra en annan sak. Det är knappast att prioritera ett projekt utan en del av projektet [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Hon frågar om hjälp med en sak för att kunna använda tiden till att göra en annan sak. Det är knappast att prioritera ett projekt utan en del av projektet [smile]

Hårklyverier. Poängen är att om man inte försökre själv först ska man inte komma och vänta sig att andra gör jobbet åt en.


   
SvaraCitera
Hail
 Hail

In your face.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

Tyrael: Hon frågar om hjälp med en sak för att kunna använda tiden till att göra en annan sak. Det är knappast att prioritera ett projekt utan en del av projektet [smile]
Hårklyverier. Poängen är att om man inte försökre själv först ska man inte komma och vänta sig att andra gör jobbet åt en.

Det Tyrael sa stämmer. Det finns andra saker i projektet som måste prioriteras före detta, så min tanke med detta var bara att om någon visste hur man gör detta utantill så kunde dem skriva det, eller vart man kan hitta hur man gör detta. Jag har försökt lite själv men inte hittat något så jag bestämde mig för att gå vidare och sedan komma tillbaka till detta om jag har tid sedan.


   
SvaraCitera

Funkar det inte om man lägger in en statusbar bara?
se: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/aa983719(VS.71 ).aspx

edit: såg inte att det stod: inte första gången jag läste


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thanks. ska kolla in sidorna...


   
SvaraCitera

BlackGoddess:

Det Tyrael sa stämmer. Det finns andra saker i projektet som måste prioriteras före detta, så min tanke med detta var bara att om någon visste hur man gör detta utantill så kunde dem skriva det, eller vart man kan hitta hur man gör detta.

Prioritera är ett ganska starkt ord när saken i fråga endast kräver en snabb sökning på valfri sökmotor. Jag tror inte dina andra prioriteringar blir lidandes utav att du utför denna snabba sökning. Isåfall tog det säkert längre tid att surfa in och ställa frågan här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera