Aviseringar
Rensa alla

hur gör man så vissa vänner på fb inte ser ens foton osv?!!?!?


Ämnesstartare

min far har vänförfrågat mig på fb, och vill inte att han ska se alla mina bilder och personal stuff etc. men hittar inte var man ändrar såntdär... hur gör man?[blush]


   
Citera
Ämnesstartare

tar bort dom som vänner[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet!!


   
SvaraCitera

Vet ej hur man gör gällande bilder, men vissa statusuppdateringar kan man välan välja att dölja för vissa...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lägg inte till honom?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

Lägg inte till honom?[shake]

mh vill ju ej egentligen, men känns elakt :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag dolde bilder för min moster hela tiden, men märkte att det inte fungerade så bra så jag gjorde en till facebook där jag bara har hon hahahahhahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

mh vill ju ej egentligen, men känns elakt :C

Han får ta och respektera din rätt till ett privatliv, tro mig du kommer ha mycket mer krångel framför dig om du vill dölja allt för honom, säg som det är bara[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sekretessinställningar->anpassa inställningar->"Foton och filmklipp som du har taggats i" klicka på redigera inställningar. där kan du redigera vilka du vill ska kunna se foton du blir taggad i.

Men foton du själv laddar upp kan du inte välja vilka som ska se, utan alla dina vänner kan se dem (och andra också beroende på hur du har satt dina inställningar).

alltså, ladda ej upp bilder du inte skulle kunna visa för farsan.

mvh mark zuckerburg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

Han får ta och respektera din rätt till ett privatliv, tro mig du kommer ha mycket mer krångel framför dig om du vill dölja allt för honom, säg som det är bara[smile]

mh sant:C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

alltså, ladda ej upp bilder du inte skulle kunna visa för farsan.

mvh mark zuckerburg

men asså, har inget på min fb direkt som är direkt hemligt för dom, mest känslan att de kan sitta och snoka osv :C


   
SvaraCitera