Aviseringar
Rensa alla

hur gör man sig populär på badoo?


Ämnesstartare

Någon som vet? Förutom att klä av sig?


   
Citera
Ämnesstartare

Man kan prata med folk och vara trevlig och charmig kanske mvh obs vet ej hur det funkar på badoo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
Man kan prata med folk och vara trevlig och charmig kanske mvh obs vet ej hur det funkar på badoo

fast varför gör ingen det med mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

fast varför gör ingen det med mig?

För att det är inte så det fungerar. Seså, börja prata med folk nu.


   
SvaraCitera

vad är d för ngt?

låter lite som 1 fjortissida

om d är d så gäkller d ba å va fjortis så blir du populär

du kan ju muta ungarna med sprit också om du fyll 20


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur är man populär på en dejtingsida? Är det genom att få många mail osv? Är du hetero kan jag meddela att könsrollerna generellt gör så att det är killarna som kontaktar tjejerna, inte tvärtom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli vit Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Badoo. Herre gud. Där är tjejerna väldigt villiga. Alla får ligga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kusten:
Badoo. Herre gud. Där är tjejerna väldigt villiga. Alla får ligga.

inte för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: om d är d så gäkller d ba å va fjortis så blir du populär

det är en dejtingssida.

Fingerprints: Hur är man populär på en dejtingsida? Är det genom att få många mail osv? Är du hetero kan jag meddela att könsrollerna generellt gör så att det är killarna som kontaktar tjejerna, inte tvärtom.

man vill ju inte bli avvisad :/


   
SvaraCitera

Anura:

det är en dejtingssida.
man vill ju inte bli avvisad :/

i så fall så finns dte väl inget annat du kan göra än att höra av dig. stereotyper säger att killar ska vara aktiva och höra av sig medan tjejer bara sitter och väntar. oroväckande många personer jag träffat av båda könen kör skithårt på stereotyperna.

vill du ha kontakt med någon tjej får du anstränga dig själv. väldigt få ting kommer gratis här i livet. man måste satsa lite för att ens kunna "vinna".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: vill du ha kontakt med någon tjej får du anstränga dig själv. väldigt få ting kommer gratis här i livet. man måste satsa lite för att ens kunna "vinna".

 men om man inte känner av någon slags av att personen vill att man skall approacha då?


   
SvaraCitera

Anura:

 men om man inte känner av någon slags av att personen vill att man skall approacha då?

???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

 men om man inte känner av någon slags av att personen vill att man skall approacha då?

Testa ändå, det kan inte gå värre än åt helvete.


   
SvaraCitera

HP är bättre.


   
SvaraCitera