Aviseringar
Rensa alla

hur gör man sig populär på badoo?


Ämnesstartare

Haha jag har snyggaste stalkern på min Badoo just nu...törs inte ta kontaktRodnar vet seriöst inte vad man ska prata om och hur man ska inleda. Hon är verifierad också så mindre risk att det är fejk. Hur gå tillväga?Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: ???

man vågar inte chansa :p Man vill ju veta innan om personen uppskattar att man tar kontakt :p


   
SvaraCitera

Göra något som folk kommer ihåg.


   
SvaraCitera

Anura:

man vågar inte chansa :p Man vill ju veta innan om personen uppskattar att man tar kontakt :p

och hur fan kan man veta det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

och hur fan kan man veta det?

jag vet inte om en besöker ens profil eller liknande. Man vill ju inte bli avvisad :/


   
SvaraCitera

Anura:

jag vet inte om en besöker ens profil eller liknande. Man vill ju inte bli avvisad :/

dagens tips: gör aldrig något i livet som kräver lite insats från din sida. det kan gå åt helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har badoo verkligen blivit något hit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

dagens tips: gör aldrig något i livet som kräver lite insats från din sida. det kan gå åt helvete.

det var inte så jag menade. jag ska försöka.. de är bara svårt :p (jag är ju osäker)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en sak jag har inte förstått är varför de fortfarande även på dejtingssidor måste vara killarna som måste ta steget?


   
SvaraCitera

Anura:
en sak jag har inte förstått är varför de fortfarande även på dejtingssidor måste vara killarna som måste ta steget?

nej det är vi fler som inte förstår, men nu är det bara att gilla läget och sluta whinea.


   
SvaraCitera

Knegaren:
Haha jag har snyggaste stalkern på min Badoo just nu...törs inte ta kontaktRodnar vet seriöst inte vad man ska prata om och hur man ska inleda. Hon är verifierad också så mindre risk att det är fejk. Hur gå tillväga?Söt

Hur vet du att hen stalkar dig?


   
SvaraCitera

Vadå. Skriv bara till de du tycker är intressanta och vänta tills de svarar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kliegelklopfel: Vadå. Skriv bara till de du tycker är intressanta och vänta tills de svarar.

ingen gör ju det :/


   
SvaraCitera

Anura: ingen gör ju det :/

Vad skriver du 


   
SvaraCitera