Aviseringar
Rensa alla

Hur gör ni för att tänka klart?


Ämnesstartare

Hjärtlös:

vilkn

vad som än ska eller kan göras. ta gärna andra till hjälp för att ge projektet en illusorisk status av brådskande ärende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramk​ramkramkramkramkramkramkram


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

då ser jag en massa saker som händer

Du måste släppa de tankarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

vad som än ska eller kan göras. ta gärna andra till hjälp för att ge projektet en illusorisk status av brådskande ärende.

sluta skriva sånt jag hatar det!!!!!!!skitjobbigt det värsta som finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

sluta skriva sånt jag hatar det!!!!!!!skitjobbigt det värsta som finns

kan skriva såhär istället:

SNASKA LIKDASE FULA JÄVEL

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inte tänka klart. Lever i 1 dimma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

kan skriva såhär istället:

SNASKA LIKDASE FULA JÄVEL

[bigcheers]

bara för du dr ömmer om och göra de


   
SvaraCitera
Bakric

Stoppar i mig ett par concerta.
Alltid ett säkert kort för ett par timmars energi och koncentration [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Confundus:

Hmmmmm, du kanske kan se på någon mysig och avslappnande film? Tala med någon du tycker om? Läsa en god bok? Hoppa upp och ner fem gånger? Smörja in dig med lotion? Blanda en mugg med varm choklad? Läsa helt slumpmässigt utvalda artiklar på Wikipedia?

Åh, fina bra tips. Ska testa. Mm, min bästa vän har precis kommit hem så nu finns den filuren. [blush] Läsa böcker borde jag verkligen återuppta.

nubbie:

Går ut och promenerar. Det är nog då jag kan ta mig igenom alla tankar och rensa huvudet som bäst.

Jag blir så pigg som satan att jag vill springa.

Jr. HBT:

vad som än ska eller kan göras. ta gärna andra till hjälp för att ge projektet en illusorisk status av brådskande ärende.

Ja!!! överdriva seriositeten och viljan.

Rävpojken:

kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkra​mkramkramkramkramk​ramkramkramkramkramkramkram

[love]

My dreams are her:

Du måste släppa de tankarna.

Får försöka..

Ensamvargen:

Kan inte tänka klart. Lever i 1 dimma.

Jag lever i min avatar. Ser du mig?

Bakric:

Stoppar i mig ett par concerta.Alltid ett säkert kort för ett par timmars energi och koncentration

Eheh.. tror inte jag kan få sånt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Åh, fina bra tips. Ska testa. Mm, min bästa vän har precis kommit hem så nu finns den filuren. Läsa böcker borde jag verkligen återuppta.

Mycket trevligt att kunna vara till hjälp! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

skaffar en målsättningär inte mycket för det

handlar det om att måla? för isf vill jag inte d

jag har köpt en massa färger för en gång i tiden gillade jag att måla men jag har glömt hur man gillar det

varför heter det en massa? de tär som en blandning häftmandelmassa marsipanros och grön som ärtor på manchester


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte riktigt frågan, tänker alltid klart... förutom när jag är nyvaken, full eller trött efter att ha varit vaken för många timmar. Och det är jag väl knappast ensam om, att inte tänka klart vid bara vissa tillfällen? Eller?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Förstår inte riktigt frågan, tänker alltid klart... förutom när jag är nyvaken, full eller trött efter att ha varit vaken för många timmar. Och det är jag väl knappast ensam om, att inte tänka klart vid bara vissa tillfällen? Eller?

Jag har tänkt väldigt grumligt. Varit nyvaken, full, trött, sovit för mycket, varit vaken för mycket och kanske något mer. Eller ja.. ah. Men nu tror jag min räddning har kommit. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen aning, är alltid trött och omedveten på något sätt. Träning och nyttig kost underlättar förstås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Ingen aning, är alltid trött och omedveten på något sätt. Träning och nyttig kost underlättar förstås.

Mm, det är svårt. Försöker med sådant.


   
SvaraCitera