Aviseringar
Rensa alla

Hur gör ni i bastun?


Ämnesstartare

Handduk


   
SvaraCitera

Pundarjävel:

Många, som tur är. Vill inte sitta på det som din röv lämnar efter dig.

Man brukar inte uträtta sina behov i bastun, fast kanske du inte visste det? Dessutom går man ju i duschen efter det så det är väl inget problem direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: Blir arg på folk som ej sitter på sin handduk. Vill ej ha era rumpbaciller på min handduk, eller ingnodda i trät.

Där jag varit så brukar de ha små "platsmattor" man tar med sig och sitter på som man sedan lägger i ett klorbad när man är färdig.


   
SvaraCitera

Senast jag bastade var i våras. Innan dess så var det väl i grundskolan. På den tiden så hade vi alla badkläder och handduk i bastun.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag sitter alltid på handduken.

mens: Blir arg på folk som ej sitter på sin handduk. Vill ej ha era rumpbaciller på min handduk, eller ingnodda i trät. Det får man väl dock ändå om man sitter med sin handduk där någon annan suttit med sin handduk men ändå.

Mest för att det är lättare att tvätta en handduk i 95 grader än att skrubba träbänken. En förklaring till varför jag inte gillar analsex. Rodnar


   
SvaraCitera
mens
 mens

aristoteles:

Där jag varit så brukar de ha små "platsmattor" man tar med sig och sitter på som man sedan lägger i ett klorbad när man är färdig.

vardå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

vardå?

Flertalet badhus, troligen de flesta jag varit på. Dock har ju det varit närmare mina hemtrakter snarare än stockholm.


   
SvaraCitera
mynona

mynona:

..... Men, bastar aldrig på offentliga ställen utan enbart ensam

Men givetvis sitter jag på en handuk dock, jag trodde frågan gällde huruvida man virade en om sig. sitter man på en handduk är man ju fortfarande naken=S?


   
SvaraCitera

Riktiga män sitter naken i bastun för fan!  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bastar alltid naken. 
Förutom i skolan vars kompisarna känner mig och det blir pinsamt.
Hemma eller på badhus får de glo bäst de vill...


   
SvaraCitera