Aviseringar
Rensa alla

Hur göra henne kåtare?(Vill ha relation, men vi har olika grader av kåthet xD)


Ämnesstartare

Jag funderar på att bli ihop med en tjej jag träffat rätt ofta i nått sorts öppet förhållande/KK liknande-relation.

Jag har nu börjat inse att jag lungt skulle kunna nöja mig med att endast ha sex med henne(är liksom ändå henne jag ringer först när jag planerar i helgen), och jag har börjat få en massa känslor för henne.

Grejen e bara att hon e långt ifrån lika kåt som jag är(till skillnad från en tjej som jag endast har som KK) och jätteofta säger hon typ skit som "kan vi inte bara gosa ikväll". Som tur är har vi oftast sex när vi ses ändå, och hon kan bli rätt vild efter att man eggat upp henne, eller bara spontant.
Tyvär har hon inte så mycket uthållighet, och nöjer sig oftast med att ha sex en gång per kväll, fastän jag gillar typ 2-3 ggr per natt :S

Det som gör det hela värre är att mitt "ordentliga" KK typ verkar up for hur mycket som helst eg. :S

Hur kan jag göra henne kåtare? Och hur löser jag det här problemet om det inte går?

Skulle man kunna ha nån sorts öppen relation liknande den här, fast jag bara har sex med en extra tjej ibland, då the main-girl inte är sugen? Hur övertalar man nån till det liksom?

ÄNDRAT 2008-12-02 12:02

ÄNDRAT 2008-12-02 22:19

ÄNDRAT 2008-12-03 12:26


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ge henne piller + alcohol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

myranice:

ge henne piller + alcohol

Meh, funkar ju bara om man är "the rapiisssst" ju ><


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli en player, och "hetsa" upp henne. Ingen aning hur man blir en player dock [sad] (det kanske är bra)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla lyxproblem. Öppna ögonen istället för att knulla runt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så accepterar du bara att hon inte har lika stor sexdrift som dig? [mad]

Greger_EFG:

Hur övertalar man nån till det liksom?

Är hon polygam behöver eller vill utöva relationsanarki så är det ju inget problem, är hon monogam får du någ ge upp den idén.

Lär dig att det inte går att "övertala".

Dold text: lol, värdelös tråd, ofta du inte fattar själv att alla inte är kåta lika ofta. skryttråd, jag som nästan trodde att du kunde bättra dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

börjat få en massa känslor för henne.

Greger_EFG:

sex med en extra tjej ibland, då the main-girl inte är sugen?

.. ? [tired]
Du skulle inte bli någon bra pojkvän.

Greger_EFG:

mitt "ordentliga" KK typ verkar up for hur mycket som helst

Tyckte du sa att du fått känslor för den andra tjejen?
Men du vill bara ha sex med henne nu, ser jag?

Greger_EFG:

och nöjer sig oftast med att ha sex en gång per kväll

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror du verkligen att hon vill vara tillsammans med dig? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt handlar ju inte bara om sex. Gillar du verkligen henne får du acceptera att hon inte vill ha lika mkt sex som du. Dessutom leder det inte till något bra i längden att övertalar henne att ha sex när hon egentligen inte vill, kan leda till att hon får svårt att bli kåt senare osv.


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Du skulle inte bli någon bra pojkvän.

Ack ack! [n]


   
SvaraCitera

Reta [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du gjort en enda tråd som INTE handlar om sex?


   
SvaraCitera

man ska inte övertala nån till att ha sex överhuvudtaget. vill man inte så vill man inte.

Greger_EFG:

sex med en extra tjej ibland, då the main-girl inte är sugen?

handlar ALLT bara om sex ? måste man bestämt ha sex varje gång man råkar vara lite kåt ? ibland kan man faktiskt hålla sej och tänka på nåt annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Bli en player, och "hetsa" upp henne. Ingen aning hur man blir en player dock [sad] (det kanske är bra)

Beror på vad man menar med player.

Nintendo:

ller så accepterar du bara att hon inte har lika stor sexdrift som dig? [mad]

Varför ha ett ofullständigt förhållande?

kimberlyjoness:

handlar ALLT bara om sex ? måste man bestämt ha sex varje gång man råkar vara lite kåt ? ibland kan man faktiskt hålla sej och tänka på nåt annat.

Vadå ALLT om sex? Varför skulle jag ha ett ofullständigt förhållande? Då kan jag ju lika gärna ersätta flickvän med något sorts platoniskt förhållande med en dewd, och ha KK för sex.

JAG VILL HA SEX MED NÅGON JAG HAR KÄNSLOR FÖR! Är det konstigt?

TheDrunkDuck:

Allt handlar ju inte bara om sex.

Allt handlar inte om känslor heller, men hade jag skrivit om det hade du inte gnällt 😉

AntiAntiFa:

Har du gjort en enda tråd som INTE handlar om sex?

Yep, religionsforumet, tröttnade dock på det^^

KOLLA SKAPADE TRÅDAR ISTÄLLET FÖR ATT FRÅGA!

Ilikepieee:

Du skulle inte bli någon bra pojkvän.

Jag vill inte vara din, så det är inget problem för mig^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack UM för ytterligare en tråd med 0 FUCKING RÅD


   
SvaraCitera