Aviseringar
Rensa alla

Hur gymnasieintellektuell är personen ovanför


Ämnesstartare

Skala 1-10

4692637_f520.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

ger mig själv en 4,5


   
SvaraCitera

Vad betyder ordet?
Hoppa Mig!


   
SvaraCitera

ngn som tror sig kunna jättemkt? 


   
SvaraCitera
mynona

1. Jag ser inte att S3ON gör sig till för att verka intellektuell, såvida man inte vill räkna in det faktum att hn hävdar sin rätt att vägra vara intellektuell, vilket man väl kan men jag nu väljer att inte göra - och med det har väl min egen besvarare material att skapa ett svar på om det inte fanns förut


   
SvaraCitera

mynona:
1. Jag ser inte att S3ON gör sig till för att verka intellektuell, såvida man inte vill räkna in det faktum att hn hävdar sin rätt att vägra vara intellektuell, vilket man väl kan men jag nu väljer att inte göra - och med det har väl min egen besvarare material att skapa ett svar på om det inte fanns förut

säger du att jag ej har rätten på  min sida att vägra ta in kunskap jag finner ointressant/irrelevant?


   
SvaraCitera

haha tror inte gymnasieelever är sådär, det är mest när folk kommer till universitets-/högskolenivå de brukar flippa ur


   
SvaraCitera
mynona

S3ON:

säger du att jag ej har rätten på  min sida att vägra ta in kunskap jag finner ointressant/irrelevant?

Nej? Säger att en sådan åsikt skulle ha kunnat uppfattas som ett intellektuellt ställningstagande. Har inte sagt ett ord om hur rätt en sådan åsikt är eller om min sympati kring vare sig åsikten eller att just du har den. Mitt yttrande var neutralt formulerat


   
SvaraCitera
mynona

OnT: Tickstart är väl 4-5


   
SvaraCitera

Dummaste tråden på länge , borde hamna i papperskorgen .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

6                                                   


   
SvaraCitera

lurifax69:
Dummaste tråden på länge , borde hamna i papperskorgen .

+1


   
SvaraCitera

6       


   
SvaraCitera

mitt första +1 nånsin på UM, milstolpe 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1000


   
SvaraCitera