Aviseringar
Rensa alla

hur ha gag ball?


Ämnesstartare

har funderat på att skaffa en s k gagball , men hur använder man den mer än att ha den i munnen på tjejen? Då kan hon inte suga liksom... eller ska den vara i hela tiden?

ÄNDRAT 2009-08-06 02:46


   
Citera
Ämnesetiketter

x)


   
SvaraCitera

Min kompis har nåt liknande till sin hund, vet inte dock inte när, hur och var han använder den ;/


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Kan inte vara lätt att vara korkad[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förstår såklart att hon inte kan suga samtidigt. [zzz] Men de jag undra var hur ni som har en brukar använda den. På / av lite till och från eller på under tiden man knullar henne .


   
SvaraCitera

spela roll hur andra använder den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tryck upp den i hennes käft så hon inte kan prata o do your thing!


   
SvaraCitera

Så här: Först binder du fast henne och sätter på ögonbindel, och bestämmer ett kodord som ska avbryta alltihop. Så att du får göra vad du vill tills hon säger typ "paprika" eller "vattenflaska" eller w/e.
Sen sätter du in gagballen och leker loss. [badgrin]


   
SvaraCitera
loita

Ending Jon:

Min kompis har nåt liknande till sin hund, vet inte dock inte när, hur och var han använder den ;/

hah [love]

Stringburka:

Så här: Först binder du fast henne och sätter på ögonbindel, och bestämmer ett kodord som ska avbryta alltihop. Så att du får göra vad du vill tills hon säger typ "paprika" eller "vattenflaska" eller w/e.
Sen sätter du in gagballen och leker loss.

smart [crazy] jag har aldrig tänkt på de med kodord[rolleyes]


   
SvaraCitera

loita:

smart [crazy] jag har aldrig tänkt på de med kodord[rolleyes]

Asbra med kodord. Så kan tjejen skrika "nej" hur mycket som helst utan att man behöver oroa sig för att man borde sluta. 🙂


   
SvaraCitera
loita

Stringburka:

Asbra med kodord. Så kan tjejen skrika "nej" hur mycket som helst utan att man behöver oroa sig för att man borde sluta. 🙂

[y]


   
SvaraCitera

loita:

smart jag har aldrig tänkt på de med kodord

Kodord is the shit. Särskilt om man ska leka "våldtäkt" eller liknande där tjejen faktiskt ska skrika och göra motstånd. [crazy]

Men har hon en Ballgag i munnen så är det ju lite svårt att säga kodordet. En variant som jag brukar använda är att tjejen "klappar av". Det är taget från kampsporten och betyder helt enkelt att hon klappar med handen eller foten mot min kropp eller någonstans där det märks på annat sätt (sänggavel etc.).

En annan variant är att tjejen får hålla något i handen, exempelvis en nyckelknippa, och vill hon bryta så släpper hon den i golvet. Den varianten gillar inte jag, för då måste hon hålla i något under akten och det är störande både för henne och för mig.


   
SvaraCitera
loita

kul_bus:

Kodord is the shit. Särskilt om man ska leka "våldtäkt" eller liknande där tjejen faktiskt ska skrika och göra motstånd.

nog för de e kul med tuffa tag men leka våldtäkt känns lite vrickat [chocked]

kul_bus:

Men har hon en Ballgag i munnen så är det ju lite svårt att säga kodordet.

hehe aa asså jag har så klart fattat allt med kodord, jag menade just detta bar alite ironiskt då att kodordet var smart i denna situation ^^'

kul_bus:

En annan variant är att tjejen får hålla något i handen,

nä den låter fett keff, man vill väll klösa sitt offer [cute]


   
SvaraCitera

Stringburka:

kodord

Man ska ha coola kodord, typ: ROSA GALONBYXOR [mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera