Aviseringar
Rensa alla

Hur hade du gjort?


mens:

nej gud nej, det är inte min avsikt att vara det.

Dåså, jeg menar de kommer ju knappast bli arga för att du kommer och betalar, tror absolut de förstår. Vem som helst kan glömma.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

aristoteles:

Dåså, jeg menar de kommer ju knappast bli arga för att du kommer och betalar, tror absolut de förstår. Vem som helst kan glömma.

nej det är jag inte så orolig över. blir de otrevliga så kommer jag ju att påminna om att jag ju hade kunnat låta bli att komma in alls. det är summan och att ej kunna gå dit igen jag tänker på.


   
SvaraCitera

mens:

nej det är jag inte så orolig över. blir de otrevliga så kommer jag ju att påminna om att jag ju hade kunnat låta bli att komma in alls. det är summan och att ej kunna gå dit igen jag tänker på.

Jag tycker nog att du borde bortse från dig själv lite och istället tänka på vad som är rätt och fel.


   
SvaraCitera

Jag fixar mitt hår hemma, det blir ju fasen mycket snyggare när jag gör det.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag tycker nog att du borde bortse från dig själv lite och istället tänka på vad som är rätt och fel.

Hade jag haft en bra ekonomi och det gällt en privatperson så hade det varit en annan grej.


   
SvaraCitera

mens:

Hade jag haft en bra ekonomi och det gällt en privatperson så hade det varit en annan grej.

känner du att det har större negativ inverkan på dig än positiv för dem så är du nog ursäktad av universum


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Punda:

känner du att det har större negativ inverkan på dig än positiv för dem så är du nog ursäktad av universum

jo men jag vill ju gärna göra rätt. inte för att jag vill vara någon bror duktig utan för att jag inte vill att det ska drabba någon annan, eller mig själv på det sätt att jag ej kan gå dit mer.


   
SvaraCitera

mens:

Hade jag haft en bra ekonomi och det gällt en privatperson så hade det varit en annan grej.

Det är ju inte som att du inte har råd att betala dem. Du får väl prioritera helt enkelt.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

aristoteles:

Det är ju inte som att du inte har råd att betala dem. Du får väl prioritera helt enkelt.

men käre värld vad vet du om min ekonomi


   
SvaraCitera

mens:

men käre värld vad vet du om min ekonomi

Jag tror ju inte du hade bokat något du inte kan betala för, det tror jag inte om dig.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Jag tror ju inte du hade bokat något du inte kan betala för, det tror jag inte om dig.

är väl viss skillnad mellan att ha råd med ett besök jämfört med att ha råd med två frisörbesök som det här resulterar i, särskilt om man inte har jättemycket pengar.


   
SvaraCitera

sinnessjuk uns:

är väl viss skillnad mellan att ha råd med ett besök jämfört med att ha råd med två frisörbesök som det här resulterar i, särskilt om man inte har jättemycket pengar.

tror det var där prioriteringsgrejen kom in. vilket kanske är rimligt


   
SvaraCitera

Punda:

tror det var där prioriteringsgrejen kom in. vilket kanske är rimligt

aha, tyckte det var otydligt. tack hehe.


   
SvaraCitera

sinnessjuk uns:

är väl viss skillnad mellan att ha råd med ett besök jämfört med att ha råd med två frisörbesök som det här resulterar i, särskilt om man inte har jättemycket pengar.

Jo men i värsta fall får man väl vänta lite med det andra besöket då, det är sånt som händer.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

Punda:

tror det var där prioriteringsgrejen kom in. vilket kanske är rimligt

mjo dock kräver ju det att jag sparar in på annat men det är ju viktigt att ta ansvar å andra sidan. de ska ju inte behöva lida för min dåliga ekonomi men ja.


   
SvaraCitera