Aviseringar
Rensa alla

Hur hämnas man bäst på sitt ex?


penja

känns dumt att aktivt hämnas. om du tex, som tidigare nämnt, knullar hans kompis, visar det bara att du fortfarande bryr dig om honom på nått vis. stäng ute honom istället, och gå vidare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döda den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

plutten:

Han har kallat mig korkad & fet... Arg

Säg att han har liten penis, har hört att killar inte gillar att höra det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög: success is the best revenge

penja: visar det bara att du fortfarande bryr dig om honom på nått vis. stäng ute honom istället, och gå vidare.

Ska nog köra på det ovanstående. Inte slösa någon energi på honom och försöka gå frammåt istället för att hålla kvar vid honom ...


   
SvaraCitera
penja

plutten:

Ska nog köra på det ovanstående. Inte slösa någon energi på honom och försöka gå frammåt istället för att hålla kvar vid honom ...

det låter som en bra idé


   
SvaraCitera

hört att det är ok att slå pojkvänner i huvudet med kastruller om de "misshandlar en verbalt"


   
SvaraCitera

jag har fan fastnat på det alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annars kan du ju ligga med mig så filmar vi det och visar för honom. Har alltid velat göra en sån grej av nån anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
hört att det är ok att slå pojkvänner i huvudet med kastruller om de "misshandlar en verbalt"

hans fel att han är en mespropp som inte kan ta lite stryk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurar honom att dricka kaustiksoda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja: känns dumt att aktivt hämnas. om du tex, som tidigare nämnt, knullar hans kompis, visar det bara att du fortfarande bryr dig om honom på nått vis. stäng ute honom istället, och gå vidare.


   
SvaraCitera

FruLiten:

hans fel att han är en mespropp som inte kan ta lite stryk

precis, killar tål väl en del eller :S


   
SvaraCitera
reben

klipp hans tung


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter den ostört fortsätta med dumheter som förr eller senare straffar sig själva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slå honom eftersom du är tjej är det mycket svårt för dig att bli anmäld ändå


   
SvaraCitera