Aviseringar
Rensa alla

HUR HÅNGLAR MAN?


Ämnesstartare

Asså hur gör man med tungan typ?
Man kan ju inte lixom köra runt den som en torktumlare men man kan ju inte heller ligga där som en död fisk..


   
Citera
Ämnesetiketter
höna

IN MED DEN OCH KÖR RUNT


   
SvaraCitera

höna:

IN MED DEN OCH KÖR RUNT

MEN INTE FÖR MYCKET TORKTUMLARE


   
SvaraCitera
höna

Ensamvargen:

MEN INTE FÖR MYCKET TORKTUMLARE

JOOO FORT SKA DET GÅÅÅÅÅÅ


   
SvaraCitera
höna

oki ne skoja. tror man känner på sig hur man ska göra när man hamnar i den sitsen liksom. go with the flooooow


   
SvaraCitera

Det kommer naturligt när det väl händer. Inget att oroa sig för [smile][love]


   
SvaraCitera

Vet inte, gick inte den kursen [sad]


   
SvaraCitera

mutanten:

Asså hur gör man med tungan typ?

Image

mutanten:

död fisk

More like... levande fisk!

glittervindar:

Det kommer naturligt när det väl händer.

höna:

go with the flooooow


   
SvaraCitera

Minns när jag skulle hångla första gången. Hans mun var någon millimeter från min och jag tänkte NU HÄNDER DET HUR SKA JAG GÖRA, men det gick rätt bra. Tror jag. Förutom att han hade en snus i munnen.


   
SvaraCitera

isola:

Minns när jag skulle hångla första gången. Hans mun var någon millimeter från min och jag tänkte NU HÄNDER DET HUR SKA JAG GÖRA, men det gick rätt bra. Tror jag. Förutom att han hade en snus i munnen.

Jag var blöt i hela ansiktet efter min första kyss. Hoppas att alla Sverigedemokrater inte kysser så.


   
SvaraCitera

amsi:

Jag var blöt i hela ansiktet efter min första kyss. Hoppas att alla Sverigedemokrater inte kysser så.

hahaha känner igen detta!


   
SvaraCitera

Fingerprints:

hahaha känner igen detta!

Haha. Minns att jag tänkte att även om jag var oerfaren så var det inte så man skulle kyssas.


   
SvaraCitera

DEN SOM SLICKAR PÅ DEN ANDRES GOMSEGEL FÖRST VINNER


   
SvaraCitera

amsi:

Haha. Minns att jag tänkte att även om jag var oerfaren så var det inte så man skulle kyssas.

min dregel-man involverade gärna tänder också... Det tog slut efter... tre kyssar!


   
SvaraCitera

Fingerprints:

min dregel-man involverade gärna tänder också... Det tog slut efter... tre kyssar!

Haha. Jag raggade upp slemkyssarn utanför centralen, sen åkte vi tåg tillsammans, och han följde mig hem. Skönt att slippa honom för all framtid.


   
SvaraCitera