Aviseringar
Rensa alla

Hur hanterar man att man är för påig på ett bra sätt?


Ämnesstartare

mpt:hv: eller bara undvika

Det kan vara det hen gör med mig nu. 🙁 skulle inte förvåna mig. Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Jag tycker att man ska göra som man känner för, vara så som man är, och inte tänka på hur du ska bete dig för att vara hn till lags. Om hn gillar dig så gillar den dig. 

Har du läst tråden jag gjorde innan denna? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alternativet när man inte riktigt vet hur man ska kanalisera sitt engagemang på ett okej sätt är att försöka vara arrogant. och då är det definitivt att föredra att framstå som lite för på.

mvh ivrig person med alldeles för många arroganta vänner

edit: det ante mig att mht:pv redan har sagt samma sak. aja, det är ett bra råd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svnfpudkA:
alternativet när man inte riktigt vet hur man ska kanalisera sitt engagemang på ett okej sätt är att försöka vara arrogant. och då är det definitivt att föredra att framstå som lite för på.

mvh ivrig person med alldeles för många arroganta vänner

edit: det ante mig att mht:pv redan har sagt samma sak. aja, det är ett bra råd.

Vill vara din arroganta vän jue RodnarHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space: Vill vara din arroganta vän jue

nej, fuck det! du får inte vara min vän om du inte är glad och bryr dig och ler jämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svnfpudkA:
nej, fuck det! du får inte vara min vän om du inte är glad och bryr dig och ler jämt.

:D:D Hjärta åhh gullig du är 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:
När man skickar två sms på raken

skrev 4 rader 😀 fick ändå svar Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Jag tycker att man ska göra som man känner för, vara så som man är, och inte tänka på hur du ska bete dig för att vara hn till lags. Om hn gillar dig så gillar den dig. 

ahh bra tips. det fungerade, man måste förgöra tvivlet och bara vara den man är. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

skrev 4 rader 😀 fick ändå svar Rodnar

Bra jobbat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Bra jobbat!

yeah! Cool


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

space:
Vad för nivå av påighet är rimligt att ha tycker ni? Hur hanterar man om man har en högre nivå av påighet än det? Tips? Rodnar ni är för söta ! TACK! Hjärta

Man tar dem ej på rumpan! Tumme upp


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Skadeglädje


   
SvaraCitera
Mizdro

På'n bara! Visa könet så löser sig de flesta dina problem självmant, även i ologiska lägen 😉


   
SvaraCitera