Aviseringar
Rensa alla

Hur hanterar man detta?


Ämnesstartare

isola:

Hade nog sagt något till henne om jag vore som du.

Fast då kanske jag förstör deras relation. Och det har egentligen inte så mycket med henne att göra, är ju HAN som är äcklig. Och han har fru och allt. Alltså, om mina vänner berättade för mig att min far var jättesliskig mot dem så hade jag skämts så mycket och aldrig kunnat titta på honom igen. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såni:

Fast då kanske jag förstör deras relation.

Säg till honom att om han inte slutar så berättar du för hans fru/barn vad han skrivit till dig. Tror han kommer fatta att det kan förstöra hans relation till dom och därför kanske slutar! Även om det är elakt att härskarteknika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såni:

Fast då kanske jag förstör deras relation. Och det har egentligen inte så mycket med henne att göra, är ju HAN som är äcklig. Och han har fru och allt. Alltså, om mina vänner berättade för mig att min far var jättesliskig mot dem så hade jag skämts så mycket och aldrig kunnat titta på honom igen. [sad]

Men hade du inte velat att hon skulle berätta det för dig om han fick henne att känna sig illa till mods? Jag hade nog velat. Men går inte att föreställa sig. Uhuhu. Om ni var barndomskompisar så borde han ju verkligen se dig som en liten unge också. Typ mm hon sprang nyss hemma hos mig och var ett litet barn och nu let's försöka get in that pussy [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle nog iaf till att börja med bara visa starkt att du är ointresserad, utan att faktiskt säga nåt(eftersom det ju blir lite awkward om ni träffas). ba sluta svar för det mesta, ibland kanske skriva saker som "aja whatever" " "okej" " (asså med citattecknen). och om han kommer han typ hintar om skamliga förslag eller så skriv typ "eeeeh nej:S ". men ignorera ändå typ 9 av 10 saker han skriver helt. svara ALDRIG på telefonsamtal. detta borde få honom att fatta, om han inte är typ totalt hjärndöd.

OM inte detta funkar så kan kan du ju skriva typ "asså har inte du typ fru och barn, varför skriver du såhär till mig?". känns som något helt ok att säga imo, blir ju inte riktigt "på skarpen" sas, och inte förolämpande på ett sätt som kan bli awkward och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

te fö

varfr är du inte inne på msn? måste visa dig en bild!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenskap:

vad skriver han? till exempel?

Alltså typ snygging, att han tycker det är synd att han är gift och för gammal, undrar när jag jobbar så han kan komma in. + flörtgubbe efter varenda mening. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

till att börja med

Bra tips, herrn. Tack!

isola:

måste visa dig en bild!!

Heheh är det vaginabilden? Gick in och kollade och hittade en som kan vara den du menar. [badgrin] Kul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doubt:

Heheh är det vaginabilden? Gick in och kollade och hittade en som kan vara den du menar. [badgrin] Kul!

haha ja. var det denna? (förlåt Åtta!!!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

var det denna?

Ja [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doubt:

Ja [love]

Så lik Toker att det är skamligt. Men ja, det är säkert mysigt och roligt att leka med den så hon ska inte vara ledsen. *får dåligt samvete*

Har du blivit klokare nu ang åtgärd av snuskisproblemet?
Vi tjejer är så jävla snälla och vill inte trampa folk på tårna, vi borde ryta till lite mer. (sen finns det ju såklart de som skäller ut och mordhotar människor som bara säger hej till dem på krogen, men det har väl andra orsaker)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Så lik Toker att det är skamligt. Men ja, det är säkert mysigt och roligt att leka med den så hon ska inte vara ledsen. *får dåligt samvete*

Ja säkerligen! Gillade sidan iallafall, det är en bra sida.

isola:

Har du blivit klokare nu ang åtgärd av snuskisproblemet?

Jo, det har jag nog. Om han inte slutar snart så får jag nog ta tag i saken, ryta till ordentligt, pga känner mig ju illa till mods på alla sätt och vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men hade du inte velat att hon skulle berätta det för dig om han fick henne att känna sig illa till mods? Jag hade nog velat. Men går inte att föreställa sig. Uhuhu. Om ni var barndomskompisar så borde han ju verkligen se dig som en liten unge också. Typ mm hon sprang nyss hemma hos mig och var ett litet barn och nu let's försöka get in that pussy

Jag vet, känns skumt för mig att han håller på sådär för jag har sovit hos dem och grejer och han var jättesnäll och så fort jag blev myndig så ba hehe tjena. 🙁

Ensamvargen:

Säg till honom att om han inte slutar så berättar du för hans fru/barn vad han skrivit till dig. Tror han kommer fatta att det kan förstöra hans relation till dom och därför kanske slutar! Även om det är elakt att härskarteknika.

Var iofs rätt bra. Tror han nog skulle förstå.


   
SvaraCitera

Fick till ett kontaktförbud gällande en "kompis" pappa efter en tids olämpliga sms. Det var nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doubt:

Alltså typ snygging, att han tycker det är synd att han är gift och för gammal, undrar när jag jobbar så han kan komma in. + flörtgubbe efter varenda mening.

fan va sjukt :s egentligen.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svara inte [sad]


   
SvaraCitera