Aviseringar
Rensa alla

hur har man sex


Ämnesstartare

alltid undrat

hehr


   
Citera
Ämnesstartare

heh..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

in o ut.[chocked]


   
SvaraCitera

man plockar lös tangenterna s, e och x från tangentbordet och håller dem i sin hand?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det har man inte, man är för upptagen med att trolla på um.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väggen:

det har man inte, man är för upptagen med att trolla på um.

bästa [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blommor och Bin. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väggen:

det har man inte, man är för upptagen med att trolla på um.

din mamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man stoppar in sitt finger eller sin pillesnopp (om man har en) i något hål på en annan människa. Sen kan man göra lite som man vill för ibland kan de bli skönt att stoppa in dem i hålen och de kan vara skönt att ha dem instoppade i hålen.

Hål som man bör akta sig för är dels killars urinrör då den är för liten och det är inte skönt för killen. Tjejers och killars näshål funkar inte så bra heller. Även örat kan vara svårt att använda så man ska inte tro för mycket på family guy ! et finns även en stor risk för infektioner vid dessa. Andra hål man ska undvika är stomi-hål. I många stomier finns det bajs och stomibajs kan man inte kontrollera som med ändtarmsbajs. Man kanske tror att urostomier skulle fungera eftersom man kan använda hålet tjejer kissar ifrån men de kan jag säga blankt nej till eftersom man inte kan kontrollera den urin som kommer ut ifrån stomin och man stoppar inte in saker i tjejers urinrör utan till röret bredvid urinröret.

Nu är de bara att testa detta på någon person, bara de säger att det är ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Hål som man bör akta sig för är dels killars urinrör då den är för liten och det är inte skönt för killen.

Tjejers urinrör är lika små och osköna som killars om jag är korrekt informerad! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Tjejers urinrör är lika små och osköna som killars om jag är korrekt informerad!

Ja men jag skrev om de efter att man kan inte gå in i tjejers urinorgan för då kommer man in i de andra hålet igen och om man ändå ska försöka gå in i urinröret så blir de alldeles för svårt och komplicerat de vet jag för de är väligt svårt att hitta urinrörsmynningen vid katetersättning på tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Ja men jag skrev om de efter att man kan inte gå in i tjejers urinorgan för då kommer man in i de andra hålet igen och om man ändå ska försöka gå in i urinröret så blir de alldeles för svårt och komplicerat de vet jag för de är väligt svårt att hitta urinrörsmynningen vid katetersättning på tjejer.

Ja, jag postade innan jag hade läst färdigt. [blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

left foot right foot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Ja, jag postade innan jag hade läst färdigt.

Sånt händer [y]


   
SvaraCitera

Hur man vill.... Deroende av dina behov[crazy]


   
SvaraCitera