Aviseringar
Rensa alla

Hur har ni sex?


Ämnesstartare

Med vem/vilka? En partner?

Skyddar ni er? Om inte, vet ni att den ni har sex med inte har några sjukdomar?

Vad har ni för typ av sex? Vad är vanligast? Vad gillar ni mest?


   
Citera

Jävlar vad många frågor i en och samma tråd.

Jag har sex med människor och jag har ingen partner.

Njae, den senaste tiden så har det bara varit på fyllan så då är gummit något jag inte prioriterar.
Nej det vet jag inte.

Det jag gillar mest är närheten.


   
SvaraCitera

Sex med partner. Använder p-piller som preventivmetod. Litar på att partnern inte döljer några sjukdomar. Testar mig regelbundet.


   
SvaraCitera

Med partner. Skyddar mig med p-ring och antar att han inte har någon sjukdom. Sexet är väldigt varierande


   
SvaraCitera

endag:

Med vem/vilka?

rövare och banditer

endag:

En partner?

Nä,brukar försöka att inte blanda in känslor i business

endag:

Skyddar ni er?

Om jag tagit med mig skyddsvästen

endag:

Om inte, vet ni att den ni har sex med inte har några sjukdomar?

Har väl hänt att man dragit på sig någon förkylning

endag:

Vad har ni för typ av sex?

monkey sex

endag:

Vad gillar ni mest?

komedifilmer


   
SvaraCitera

nej förlåt. Senaste året har det väl allra mest varit efter fester osv, men faktist duktigt nog alltid med någon jag faktiskt tycker om.

Jag har blivit sämst på det här med kondomer sen jag började med p-piller. Vet inte att personen inte är skyddad men jag är rätt duktig och bekväm med att gå till Um.

eftersom det var ett tag sedan jag hade partner så ser det lite olika ut.


   
SvaraCitera

endag:

Med vem/vilka?

Med yrkesmördare till stor del.

endag:

Skyddar ni er? Om inte, vet ni att den ni har sex med inte har några sjukdomar?

Självklart inte. Och nej..

endag:

Vad har ni för typ av sex? Vad är vanligast? Vad gillar ni mest?

För det mesta gör jag slut på offrets lidande innan självaste sexakten & knullar liket, men ibland när man är på riktigt dåligt humör så händer det ju att man under akten kör ner kuken i halsen på henne och håller för näsan så hon inte kan andas.. Brukar knulla na med kniv i fitta och anus och på så vis tömma henne på blod, sedan strax innan döden tvingar jag henne att dricka blod blandat med sperma ur en pucko-flaska! [smile]


   
SvaraCitera
time
 time

endag:

Med vem/vilka? En partner?

Nu har jag en partner så det blir med honom. När jag var singel var det väl just det där vilda glada singellivet som gällde. Fast jag är sämst på ONS.

endag:

Skyddar ni er?

Minipiller. Skäms lite över kondomstatistiken. Kan nog räkna de gånger en sådan varit med i bilden på en hand och då har jag varit sexuellt aktiv sen jag var 14. [cry] Men har aldrig sexat någon som är högrisk på det sättet. (ja jag vet att man inte kan veta sånt, men jag tänker på människor som har haft ett väldigt, väldigt aktivt sexliv och oftast på fyllan då)

endag:

vet ni att den ni har sex med inte har några sjukdomar?

Har aldrig haft någon sjukdom själv. Har litat på de jag snuskat med när de sagt att de är friska eller nyligen testat sig. När jag var singel testade jag mig efter en ny kontakt, helt enkelt.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Minipiller.

av vilken anledning äter du minipiller och inte p-piller?
undrar för jag måste nog sluta äta p-piller alltså. Har inget tålamod kvar i kroppen


   
SvaraCitera

Jag har sex med människor som jag vill ha sex med och som vill ha sex med mig. Ingen partner då jag är singel. Äter p-piller men är lite dålig på att ta reda på om sjukdomar, men testar mig regelbundet. Sexet är såklart olika beroende på vilken man är med och det jag gillar mest är att det är skönt (förhoppningsvis) plus närheten.


   
SvaraCitera
time
 time

Fingerprints:

av vilken anledning äter du minipiller och inte p-piller?

För att jag blev ett sinnessjukt hormonmonster av p-piller. Och med tanke på att jag redan är lite sådär emotionellt överdriven i vissa situationer behövde jag v-e-r-k-l-i-g-e-n inte hälla bensin på elden, liksom. Sen är det ju himla skönt att slippa ha mens även om jag kan få mellanblödningar lite här och då!


   
SvaraCitera

STORM:

Jag har sex med människor som jag vill ha sex med och som vill ha sex med mig.

[love]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

För att jag blev ett sinnessjukt hormonmonster av p-piller. Och med tanke på att jag redan är lite sådär emotionellt överdriven i vissa situationer behövde jag v-e-r-k-l-i-g-e-n inte hälla bensin på elden, liksom. Sen är det ju himla skönt att slippa ha mens även om jag kan få mellanblödningar lite här och då!

Hahha ja det blir jag med. Har inte alltid tålamod med barn ens nu för tiden. Måste verkligen ta mig i kragen och gå och försöka byta till mig minipiller..
Hoppas det funkar för mig.


   
SvaraCitera

På väldigt metafysiska vis


   
SvaraCitera
time
 time

Fingerprints:

Måste verkligen ta mig i kragen och gå och försöka byta till mig minipiller..

P-ring ska tydligen också vara rätt smidigt! Det är ju många som har typ KONSTANTA småblödningar upp till de tre första månaderna med minipiller. Nu tänker jag ju inte på det eftersom jag redan är långt, långt förbi den perioden, men gud vad det var jobbigt då!


   
SvaraCitera