Aviseringar
Rensa alla

Hur har the Matrix påverkat er?


Ämnesstartare

Jag var 10 år gammal första gången jag såg the Matrix, det förändrade mitt liv. Idag kan det trötta ut mig lite att de i filmen likt Descartes söker efter den "riktiga" verkligheten. Bortom fantasin, bortom fiktionen. Som 10 årig pojke däremot så fascinerade filmen mig enormt, inte för puckade frågor som är det här verkligt eller inte? Utan för att jag såg migsjälv i honom. Jag undrar då och då, vem jag skulle vara utan den där kvällen på bussen till ungdomslägret. Många val jag har gjort i livet har varit utifrån den identieteten. 

Hur har the Matrix påverkat er?


   
Citera
Ämnesstartare

jag kommer inte ihåd
tyckte omden
sen köpte jag matrix 3 i thailand. men den var på thai språk och inte bra


   
SvaraCitera

Såg först Matrix Reloaded när jag var 13 på bio gillade den då för effekterna var fina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
jag kommer inte ihåd
tyckte omden
sen köpte jag matrix 3 i thailand. men den var på thai språk och inte bra

Åhh har du varit i Thailand? Hur var det ? :)))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte sett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter:

Åhh har du varit i Thailand? Hur var det ? :)))

d var varmt och dom hade en apa i koppel på stranden. och sen regnade det jättemycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

d var varmt och dom hade en apa i koppel på stranden. och sen regnade det jättemycket.

Hur länge sedan var detta? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter:

Hur länge sedan var detta? 

2003


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

2003

Ahh okej. (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter:

Ahh okej. (:

har rest mkt när jag var lite barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

har rest mkt när jag var lite barn

Vart har du rest mera? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter:

Vart har du rest mera? 🙂

till bulgarein, Cypern, kanari öarna, öster rike, dan mark, austrailen, frank rike, tunis ien,polen, usa, tysk land och sverige och turkie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

till bulgarein, Cypern, kanari öarna, öster rike, dan mark, austrailen, frank rike, tunis ien,polen, usa, tysk land och sverige

Aha, jag har också varit i princip hela Europa. Tyskland, Frankrike, Schweiz, Italien och Kroatien osv. Jag gillade inte det så mycket då, jag var mest gnällig och ville hem hahahahah 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brighter:

Aha, jag har också varit i princip hela Europa. Tyskland, Frankrike, Schweiz, Italien och Kroatien osv. Jag gillade inte det så mycket då, jag var mest gnällig och ville hem hahahahah 😛

var du barn då?^^.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

var du barn då?^^.

Ja, 11-12 år kanske.


   
SvaraCitera