Aviseringar
Rensa alla

Hur hitta ni ungdomar.se


Hando

Är så gammal medlem så jag har inte den blekaste hur jag hittade hit. Rodnar Kan nog vara via Google.


   
SvaraCitera

Det är många år sedan. Jag googlade runt om fotfetisch. Försökte väll att hitta människor med samma intresse för tjejers fötter som jag har. 
Snubblade då över en tråd i ämnet här på um. Jag registrerade mig som användare kort därpå och hittade ganska snabbt forumlekarna.


   
SvaraCitera

Draug:
Tomas.N mannen myten legenden vägledde mig i rätt riktning Rullar ögonen

aristoteles:

Tomas, vår frälsare och gud. Jag undrar vad han gör nu den gamle mysmannen.

Nu får ni taga och berätta om denna person, ni har drabbat mig av intresse.


   
SvaraCitera

Thomas Nimstad är vår skapare

3d286d830096491_medium.jpg


   
SvaraCitera

Inte Jung:
Thomas Nimstad är vår skapare

3d286d830096491_medium.jpg

Det är alltså UM.se skaparen? Eller menas det ej på detta sätt? Ser du honom istället som gud eller litterärt som din fader? Kunglig?


   
SvaraCitera

Crysilis: Det är alltså UM.se skaparen?

ja han skapade forumet "UngdomsMottagningen.se" (i hopp om att lura tonåringar med falsk medicinsk expertis för tveksamt sexuella intressen, i alla fall om man skall tro dem som gick runt på skolor och föreläste om hur farligt internet, och i synnerhet UM var, tänk att sidan hade en sådan stor impact på samhället en gång i tiden)


   
SvaraCitera
seasaw

minns ej riktigt, tror jag tröttnat på kamratpostens forum och var ute på jakt efter ett nytt haha


   
SvaraCitera

Armagedon: Jag googlade runt om fotfetisch. Försökte väll att hitta människor med samma intresse för tjejers fötter

Hjärta


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Rodnar


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Länge leve Tomas vår befriare!


   
SvaraCitera

Armagedon: Försökte väll att hitta människor med samma intresse för tjejers fötter som jag har.

why


   
SvaraCitera

hamnade ofta här efter, säkerligen väldigt pinsamma, googlingar som tonåring

några år senare registrerade jag mig


   
SvaraCitera

superpojken:

why

Att kanske ha någon att prata med. 


   
SvaraCitera

för 7 år sedan pga någon bortglömd anledning


   
SvaraCitera