Aviseringar
Rensa alla

Hur hittar jag bisexuella/lebbar i samma ålder?


Ämnesstartare

Är 15 år gammal och undrar om det finns några fler där ute i samma ålder som är bisexuella eller lesbiska? 

Annars! finns det någon hemsida eller chattsida där man kan chatta med några bi/lebbar? 

glad för svar! Hjärta 


   
Citera
Ämnesstartare

Mejla Knegaren, han är intresserad. Garanti.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske badoo.com?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rfsl kanske har någon förening i din stad?


   
SvaraCitera

15 årig tjej här! Är bi!:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet att flator.se finns, har dock testat på den sidan utan att förstå mig riktigt på den. Gav upp rätt snabbt i för sig.


   
SvaraCitera

Flörta med den du gillar och se om hon fastnar, om inte så är hon väl straight.
Helt enkelt.


   
SvaraCitera

rfsl brukar väl anordna medlemsträffar? har vänner som träffat sina partners på så sätt i alla fall. annars finns ju alltid internet: qruiser.com


   
SvaraCitera

StreetSpeaker:
Är 15 år gammal och undrar om det finns några fler där ute i samma ålder som är bisexuella eller lesbiska? 

Annars! finns det någon hemsida eller chattsida där man kan chatta med några bi/lebbar? 

glad för svar! Hjärta 

Jag e också bi 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket för alla svar! det är till mycket hjälp! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StreetSpeaker:
Är 15 år gammal och undrar om det finns några fler där ute i samma ålder som är bisexuella eller lesbiska? 

Annars! finns det någon hemsida eller chattsida där man kan chatta med några bi/lebbar? 

glad för svar! Hjärta 

Homosexualitet är en synd! Du är en syndare och skall därför brinna i helvetet! Du är en skam för hela din släkt! Gud är heligast och allsmäktig över allt levande på jorden! Jesus jag ser dig! Amen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är rädd att du är ensam och järdrans unik! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Homosexualitet är en synd! Du är en syndare och skall därför brinna i helvetet! Du är en skam för hela din släkt! Gud är heligast och allsmäktig över allt levande på jorden! Jesus jag ser dig! Amen!

När man ser en regnbåge har jag hört att gud har homosexuellt sex! 


   
SvaraCitera

Går ut och letar?


   
SvaraCitera

NiklasW:

Homosexualitet är en synd! Du är en syndare och skall därför brinna i helvetet! Du är en skam för hela din släkt! Gud är heligast och allsmäktig över allt levande på jorden! Jesus jag ser dig! Amen!

Trodde din ras hade dött ut nu?


   
SvaraCitera