Aviseringar
Rensa alla

Hur hittar jag bisexuella/lebbar i samma ålder?


Ämnesstartare

SuperFunSize:

Trodde din ras hade dött ut nu?

Säger denna mening dig någonting?: "Gud är heligast och allsmäktig över allt levande på jorden! Jesus jag ser dig!" 


   
SvaraCitera

NiklasW:

Säger denna mening dig någonting?: "Gud är heligast och allsmäktig över allt levande på jorden! Jesus jag ser dig!" 

Att han gillar att titta på när 15 åringar duschar? Och om han var så himla allsmäktig kan han väl ta bort alla homosexuella?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperFunSize:

Att han gillar att titta på när 15 åringar duschar? Och om han var så himla allsmäktig kan han väl ta bort alla homosexuella?

Det kanske fanns en liten drös med ironi i min kommentar, jag kanske har fel, men kristna brukar i regel in springa runt på måfå och skrika "Jesus jag ser dig!" i slutet av sina meningar.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Det kanske fanns en liten drös med ironi i min kommentar, jag kanske har fel, men kristna brukar i regel in springa runt på måfå och skrika "Jesus jag ser dig!" i slutet av sina meningar.

Kul för dom. Det är i alla fall inget fel att vara homosexuell eller bi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SuperFunSize:

Kul för dom. Det är i alla fall inget fel att vara homosexuell eller bi.

Hahah, du missar poängen: JAG VAR IRONISK.


   
SvaraCitera

NiklasW:

Hahah, du missar poängen: JAG VAR IRONISK.

Bra de.


   
SvaraCitera

SuperFunSize:

Trodde din ras hade dött ut nu?

Hahaha åh bäst!


   
SvaraCitera

Jag är 14 år och Bisexuell 🙂


   
SvaraCitera

Jag är inte bi, men kanske geting. Eller humla.


   
SvaraCitera

jag är 16 och bi. Skriv till mig om du vill pata lite 🙂


   
SvaraCitera

StreetSpeaker:
Är 15 år gammal och undrar om det finns några fler där ute i samma ålder som är bisexuella eller lesbiska? 

Annars! finns det någon hemsida eller chattsida där man kan chatta med några bi/lebbar? 

glad för svar! Hjärta 

Ja e 15 och bi 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hundrafemtioelva år blebb


   
SvaraCitera

sundancekid:
Flörta med den du gillar och se om hon fastnar, om inte så är hon väl straight.
Helt enkelt.

Tumme upp


   
SvaraCitera

EnvoyOfGhost:
Jag är inte bi, men kanske geting. Eller humla.

eller en fluga 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv vill jag ha äldre tjejer. De är oftast mer erfarna. Tjejer ser också, tycker jag, oftast bättre ut när de har vuxit klart.

StreetSpeaker:
Är 15 år gammal och undrar om det finns några fler där ute i samma ålder som är bisexuella eller lesbiska? 

Annars! finns det någon hemsida eller chattsida där man kan chatta med några bi/lebbar? 

glad för svar! Hjärta 


   
SvaraCitera