Aviseringar
Rensa alla

Hur hittar man en tjej?


Ämnesstartare

Jag vet, världens dummaste fråga. Men jag är 18 år och har aldrig haft en flickvän, aldrig kysst någon och aldrig ens pratat (jag blir alltid så nervös) med en tjej sen mellanstadiet.

Jag kan dessutom tillägga att jag inte är någon festartyp alls, och jag är nykterist. De flesta av mina vänner är likadana, men inte fan hittar man någon tjej som är likadan. Har jag fel, eller är det fler killar som inte roas av fester och alkohol eller?

Vad ska jag göra egentligen? Vill så gärna ha någon att prata med, mysa med, och allt det där som hör till.

Fler som är i samma situation för gärna skriva, och speciellt de som varit i samma situation som mig. Annars är jag tacksam för alla tips, dock inga "Börja festa", för det kommer aldrig hända.


   
Citera

På blocket.se


   
SvaraCitera

StenenSven:

aldrig ens pratat (jag blir alltid så nervös) med en tjej

Nu överdriver du...


   
SvaraCitera

Seriösa svar hittar du i verkligheten på stan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapitalistsvin:

Nu överdriver du...

Alltså då menar jag ett längre samtal, har väl pratat med folk i min klass och så, men inget längre samtal om du förstår.


   
SvaraCitera

StenenSven:

Alltså då menar jag ett längre samtal, har väl pratat med folk i min klass och så, men inget längre samtal om du förstår.

Skaffa tjejkompisar, sen kanske det hettar till när du redan känner henne


   
SvaraCitera

Skaffa långt hår, sminka dig, ha tighta byxor Dold text: och festa mycket så ska det inte vara något problem!


   
SvaraCitera

hitta nån på nån sida, prata på MSN ett tag sen träffas på riktigt 🙂


   
SvaraCitera

I ungefär samma sits. Jag FÅR inte träffa någon kille..
är blyg och värdelös.. fyfan!


   
SvaraCitera

StenenSven:

aldrig ens pratat (jag blir alltid så nervös) med en tjej sen mellanstadiet.

Mm, låter ju väldigt troligt.


   
SvaraCitera

negerhicka:

Jag FÅR inte träffa någon kille..

Träffa en tjej då istället? [cute]


   
SvaraCitera

Var snygg och korkad, brukar funka.


   
SvaraCitera

Börja umgås med tjejer, annars blir det svårt. Börja snacka med de och övervinn din nervositet, vad har du att förlora egentligen? Sen ska du se att du träffar någon som du gillar 🙂


   
SvaraCitera

xKiTTiEHx:

Träffa en tjej då istället?

nej tack!


   
SvaraCitera

negerhicka:

Jag FÅR inte träffa någon kille..

du FÅR träffa mig [cute]


   
SvaraCitera