Aviseringar
Rensa alla

hur hittar man fester?


Ämnesstartare

tjenare!
jag har inga kompisar som går på fest utan dem e hemma å spelar data typ men jag vill inte sitta hemma hela tiden utan jag vill gå på fest eller nåt annat kul. hur hittar man fester och får man komma in även fast man inte känner någon som e där?
(konstig fråga men skulla gärna vilja ha svar för jag har så jävla tråkigt på helgerna då alla verkar vara ute medans jag sitter inne och typ spelar eller nåt)


   
Citera
Ämnesetiketter

finns nattklubbar o grejer ute
man kan hitta på internet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga vem som helst som du träffar

tja e d fest? vad ska du göra i helge?

typ så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns säkert folk som tycker om att släppa in okända ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crash a party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man hittar inte, man skapar [rolleyes]

eller nut [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför festa

när du ist kan diska säda göra nyttiga saker läsa en bok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför festa när man kan städa och diska


   
SvaraCitera

Skaffa stort umgänge eller gå på nattklubb. och om du inte är 18 och kommer in på krogen så är du ju inte ens myndig att dricka så gå och gör något kul eller bjud hem folk och ha filmmaraton eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sist jag och mina kompisar kom in på en fest objudna, vilket var för en vecka sedan, kom vi in med en halv flaska rödvinsglögg. Vi gick därifrån packade och glada med en påse smirnoff och två lock starköl som vi fick av de som höll i festen. Det är väl bara att gå ut med någon/några man vet är lika sociala och festsugna som man själv to crash a party om man inte har hittat något.
Annars kommer det till att ha en bred umgängeskrets och vara allmänt social. Krogen finns eller så styr man själv upp något med kompisar, då lär man dessutom känna nytt folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skapa en fest, [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm..det känns som att du umgås med fel människor.

Jag vet faktiskt inte vad du ska göra. Antar att man inte måsta känna nån på fester (men vad vet jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör som fjortisarna på BDB i fokus "FEST IILLL? HWIHWWHI".. Du hittar garanterat något äckelparteeeeey[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men festa inte bara? hur festligt är det att bara " CHAAAAAAAAAAA ALLIHOPA; NI KÄNNER INTE MIG MEN DETTA KAN BLI RIKTIGT LAJBANS!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara prata med dina vänner och fråga var festerna tog vägen.


   
SvaraCitera