Aviseringar
Rensa alla

Hur hittar man killar 15-18


Ämnesstartare

Hej, är ganska nyfiken på att vara med en kille, undrar därför om det finns någon slags sida där man kan hitta en kille att testa sig fram med...

är inte bekväm med äldre utan vill ha dem i min ålder, runt 15-18.
bor i gbg förresten


   
Citera

Dimpirimpi:

Hej, är ganska nyfiken på att vara med en kille, undrar därför om det finns någon slags sida där man kan hitta en kille att testa sig fram med...

QX.se, gratis, enkelt och lättraggat. Finns bra sökfunktion så du kan hitta killar i din ålder och söka på din stad och till och med din stadsdel.

Bästa är att du kan ställa in ett filter så inte vem som helst kan messa dig heller. Slipper du alla 50+ pervon som vill knulla pojkstjärt [crazy]


   
SvaraCitera
Kimpas

Frippe96:

QX.se, gratis, enkelt och lättraggat.

Ännu en oskyldig själ som fångas i qx träsk, may god be with you Dimpirimpi


   
SvaraCitera

ungdomar.se
nää


   
SvaraCitera

qx som någon nämnde. Och sylvester


   
SvaraCitera

Tyvärr finns det inga riktiga alternativ än att gå in på qruiser.com (det som kallas qx) eller till nåt lokalt RFSL-hak.

Problemet med qruiser är att det är väldigt sexualiserat. Och att många som är äldre än 18 (eller äldre än 30, 40, 50) söker dig och rent spontant frågar dig "Kuksugen?"

Var extremt selektiv med vilka du träffar. Skicka inga nakenbilder till någon (om du nu skulle få för dig det).

Första gången du träffar en där, se till att du har en backup-plan, nån som kan ringa vid ett särskilt klockslag, eller ännu hellre, nån som är i närheten.

Se till att träffas på "neutral" mark det första ni gör. En promenad i stan, sitta på kafé... Lite sånt.

Sök inte sex det första du gör. Då råkar du garanterat illa ut.

RFSL-hak, njaaa, kanske inte så många i din ålder där, men de finns. Men jag varnar dig, konstigt folk finns där också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta det försiktigt på QX, jättebra sätt att träffa folk, men se ändå till att ta det lugnt.

Träffa folk på öppna ytor osv, finns ju faktiskt puckade bögar också.

T.ex. min killes plånbok blev snodd på Gretas (Gayklubb i Gbg) ;S

Wtf, liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du vill hitta en kille ska du visa din fitta på badhuset[bigsmile] skoja vet ej.


   
SvaraCitera
boy95

bor i gbg o är 16[smile]


   
SvaraCitera