Aviseringar
Rensa alla

Hur hittar man lesbiska tjejer??


staay:

Och vad är det? 😉

komsiekomsi så fåru se[cute][cute][cute]

y'r place nu??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen... Epic win


   
SvaraCitera
staay

cHILI PEPPEr:

y'r place nu??

Om du hittar hit vill säga 😉


   
SvaraCitera

Unga lesbianer, ni är så söta. Jag vill vagga er i min famn som om ni vore mina egna bebisar.


   
SvaraCitera

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chilipepper och stay, jag varnar er. Ska ni prata snusk får ni göra de någon annanstans. [no-no]


   
SvaraCitera

staay:

Om du hittar hit vill säga 😉

mm i looked you up on tha internet and took your DNA while you were sleeping

Tintin97:

Chilipepper

har allt lite krydda till dig[blush]

stereo total:

Unga lesbianer

va händer me biselanerna då[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

hur man ser att dom är gay/ bi

På vissa ser man inte alls och på andra ser man ;D

Tintin97:

jag vil gärna veta var alla unga ( typ 14-15) lesbiska tjejer befinner sig

Jadu det är svårt att hitta dem irl tyvärr 🙁
finns ju sidor som qx men är mest idioter där.


   
SvaraCitera

KSENIA:

ÅH, TJEJSEX ÄR SÅ FINT[love]

stereo total:

Unga lesbianer, ni är så söta. Jag vill vagga er i min famn som om ni vore mina egna bebisar.

[confused]

Vet tyvärr inte. Tillräckligt svårt att vara hetero tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha..... Det blev inte så mycket mer svar än det jag redan visste. Det jag önskar nu är kanske att tjejer som faktiskt är 14 ( cirka) år kan TA OCH BERÄTTA VAR DOM BEFINNER SIG!!!!! Nej, men allvarligt, alla som ser den här tråden och är i den " rätta åldern" Kan inte ni säga det och i vilken del av Sverige ni nu befinner er. Detta är inte en kontaktannonns eller så, utan jag undrar mest på kul, om det ens finns några gay- tjejer och var. [bigsmile] Jag har liksom knappt något hopp kvar.... Inte just nu i alla fall. [n]
TAAACK för alla som försökt svara på min fråga, asså verkligen. [y][party][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha..... Det blev inte så mycket mer svar än det jag redan visste. Det jag önskar nu är kanske att tjejer som faktiskt är 14 ( cirka) år kan TA OCH BERÄTTA VAR DOM BEFINNER SIG!!!!! Nej, men allvarligt, alla som ser den här tråden och är i den " rätta åldern" Kan inte ni säga det och i vilken del av Sverige ni nu befinner er. Detta är inte en kontaktannonns eller så, utan jag undrar mest på kul, om det ens finns några gay- tjejer och var. [bigsmile] Jag har liksom knappt något hopp kvar.... Inte just nu i alla fall. [n]
TAAACK för alla som försökt svara på min fråga, asså verkligen. [y][party][bigcheers]


   
SvaraCitera

på ica


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tintin97:

hur man ser att dom är gay

det enklaste sättet är väl att dom inte verkar vara intresserade av killar? utan spanar in tjejer i smyg ist? [bigcheers]

Tintin97:

TA OCH BERÄTTA VAR DOM BEFINNER SIG!!

hemma och sover och är bakis efter igår natt [bigsmile]


   
SvaraCitera

cHILI PEPPEr:

va händer me biselanerna då[sad]

Tar hand om dom också, i mån om plats.


   
SvaraCitera

stereo total:

Tar hand om dom också, i mån om plats.

okej bast för daj d


   
SvaraCitera