Aviseringar
Rensa alla

hur hjälper jag mina kompisar med min bisexualitet?


Ämnesstartare

Tjejerna tror jag är kär i dem, killarna tycker det är "feeett sexigt" (grymt irriterande). vad ska jag göra för att för dem förstå?? :O <3


   
Citera

Förstå vadå?


   
SvaraCitera

Kan vara vettigt att lägga fram för sina tjejkompisar som tror så att man tänder inte automatiskt på alla tjejer i hela världen bara för att man är bi, och det betyder inte att man tycker att en tjej är nödvändigtvis ful bara för att man inte tänder på den. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Kan vara vettigt att lägga fram för sina tjejkompisar som tror så att man tänder inte automatiskt på alla tjejer i hela världen bara för att man är bi, och det betyder inte att man tycker att en tjej är nödvändigtvis ful bara för att man inte tänder på den. 

Det är sant, att förklara ut saken hjälper nästan alltid. Bara synd att man ska behöva det ellerhur? 🙂


   
SvaraCitera

i fall dina killkompisar inte kan sluta se dig som något annat än ett magiskt sexuellt väsen kan du be dem dra åt helvete och/eller sluta vara 15 år gamla. och ptja, öh, vad gäller tjejerna hoppas jag bara att de inte blir rädda för dig eller avundsjuka på grund av den oönskade uppmärksamheten du får från killar. risken föreligger, p.g.a. människor suger. gör det bara klart och tydligt att du inte är intresserad av dem och att de borde komma över sig själva.


   
SvaraCitera

mozquito98: Det är sant, att förklara ut saken hjälper nästan alltid. Bara synd att man ska behöva det ellerhur? 🙂

så är det med allt som inte följer normen.

jag måste förklara att jag är vänsterhänt för alla hela tiden, hela livet

"vaaa? är du vänsterhänt"

-"ja"

"det hade sett helt mongo ut om jag hade skrivit med vänster hand"

-" det är för att du är högerhänt....."

Förhoppningsvis går vi mot ett mer accepterande samhälle gällande hbt, så förhoppningsvis slutar frågorna och responserna av den här typen snart


   
SvaraCitera