Aviseringar
Rensa alla

Hur i hela helvetet ska vi lyckas bli av med alla nya medlemmar som inte håller måttet?


Ämnesstartare

Ickerökare, präktiga jävla nyliberaler och warcraftrutinerade sverigedemokrater hela bunten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillardom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är man inräknad i detta? Finns det nån manual eller kravlista som oss färskingar kan följa för att "hålla måttet"? 🙂


   
SvaraCitera

Ni är bara sura för att eran tid är ute


   
SvaraCitera

ta bort moderatorerna o gör sidan långsammare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gr0dan: Är man inräknad i detta? Finns det nån manual eller kravlista som oss färskingar kan följa för att "hålla måttet"? 🙂

tror du har gjort rätt bra ifrån dig än så länge


   
SvaraCitera

ge lön till alla som producerar substanslösa inlägg av kvalitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förövrigt anser jag att kontaktannonser bör förstöras och WÖÖÖÖ-buggen återuppföras till sin forna glans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn: Vi triggar alla snuskgubbar att ragga på alla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Ickerökare, präktiga jävla nyliberaler och warcraftrutinerade sverigedemokrater hela bunten.

Så sant, så äckligt jävla sant

Gr0dan:
Är man inräknad i detta? Finns det nån manual eller kravlista som oss färskingar kan följa för att "hålla måttet"? 🙂

Man ska vara dryg, hata kapitalismen och endast använda smylies i ironiskt syfte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar hur sidan hade sett ut utan mods! Det hade varit intressant!! Undrar om det hade blivit som i grundskolan när det alltid var en jävel som fick all respekt och bestämde över de andra barnen! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Förövrigt anser jag att kontaktannonser bör förstöras och WÖÖÖÖ-buggen återuppföras till sin forna glans.

Du borde härmed bli enväldig härskare över UM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumbfounded:
Ni är bara sura för att eran tid är ute

Nu är du också på min hatlista


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn: Man ska vara dryg, hata kapitalismen och endast använda smylies i ironiskt syfte

Ah, en av tre rätt iaf. Najs 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Du borde härmed bli enväldig härskare över UM

Ja vafan, det borde jag få bli. Ska genast snickra på en första femårsplan, vi skall utöka personagreppen i kvadrat, börja sporadiskt permabanna tio nya användare för varje newbie som skriver något kontrarevolutionärt eller ringaktande mot Robert Zimmerman samt utöka kol och stålproduktionen i Archangelsk med 35 %.
   


   
SvaraCitera