Aviseringar
Rensa alla

Hur jävla svårt kan det vara med bh & linne?


Ämnesstartare

Varför måste vissa tjejer envisa sig med att visa halva bh:n? Det ser förjävligt ut[no-no]

Så här ska det ICKE se ut!
Image


   
Citera
Ämnesstartare

OJ VAD FÖRJÄVLIGT DET SÅG UT!!!!!!!!!!!!!! SÅ HIMLA FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULT

skaffa dig ett liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem bryr sig?

försök hitta ett snyggt linne som ändå täcker bh'n helt och hållet. har du kanske testat och vet hur enkelt det är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

skaffa dig ett liv

Desamma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

vem bryr sig?

Jag uppenbarligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni män får visa ert äckliga brösthår och vi tjejer får inte ens visa lite bh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

ni män får visa ert äckliga brösthår och vi tjejer får inte ens visa lite bh

HAHAHAH shit tack för du påminde mig om en sjuk jävla dröm jag hade inatt. drömde att jag var skithårig över hela bröstet. galet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahahah driver herregud vad gör jag i tråden..nee dra uåpp tröjan tjejer innan kilalr som sebastian fuckar ur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

ni män får visa ert äckliga brösthår och vi tjejer får inte ens visa lite bh

Det är gamla gubbar som gör det som inte förstår sig bättre. Sedan gör de väl för det blir för varmt annars. Men ahh att fixa till BHn kan väl ändå inte vara så jävla svårt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggkille21:

HAHAHAH shit tack för du påminde mig om en sjuk jävla dröm jag hade inatt. drömde att jag var skithårig över hela bröstet. galet

en mardröm alltså..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bh är fett seksigt juh [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

en mardröm alltså..

ja det var lite överdrivet mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Det är gamla gubbar som gör det som inte förstår sig bättre. Sedan gör de väl för det blir för varmt annars. Men ahh att fixa till BHn kan väl ändå inte vara så jävla svårt?

men vad är problemet? hur fult är det EGENTLIGEN?? hur mycket ork har man att ens störa sig på det? du måste ha väldigt lite att göra i ditt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Det är gamla gubbar som gör det som inte förstår sig bättre. Sedan gör de väl för det blir för varmt annars. Men ahh att fixa till BHn kan väl ändå inte vara så jävla svårt?

beskriv hur dom ska göra, du som vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

bh är fett seksigt juh

Ja men då ska linnet av!

shulululu1:

men vad är problemet? hur fult är det EGENTLIGEN?? hur mycket ork har man att ens störa sig på det? du måste ha väldigt lite att göra i ditt liv

Det är lite som att visa halva kalsongerna. Man har otroligt mycket ork och jag har en hel del att göra i mitt liv.


   
SvaraCitera