Aviseringar
Rensa alla

Hur känner du just nu?


Ämnesstartare

thl*kt N.:
har superdåligt samvete för att jag inte låter folk ha fel i fred =) tack för att du uppmärksammade mig på mitt ohyfsade beteende herr person som väljer Omnipotent som nick och sen insinuerar att andra har storhetsvansinne.

Gifen var förövrigt inte till det du skrev, den har jag både på min reblogg och profil, må vart dålig timing

Jag kanske har ett sådant namn och säger sådana saker men det är mest attityd och hur man säger saker som speglar hur högfärdig man är. Det står också ganska tydligt mellan raderna mer än vad man faktiskt säger . Självrespekt och självförtroende är två helt olika saker, skulle säga att jag har ganska hög självrespekt, antar att det var det du syftade på? 


   
SvaraCitera
höna

lugn och trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omnipotent:

Gifen var förövrigt inte till det du skrev, den har jag både på min reblogg och profil, må vart dålig timing

Jag kanske har ett sådant namn och säger sådana saker men det är mest attityd och hur man säger saker som speglar hur högfärdig man är. Det står också ganska tydligt mellan raderna mer än vad man faktiskt säger . Självrespekt och självförtroende är två helt olika saker, skulle säga att jag har ganska hög självrespekt, antar att det var det du syftade på? 

nä jag vet att den inte var riktad till mig.

jaja ok, ärligt talat så gillar jag bara o gnabbas, anklagar inte dig för nåt på allvar


   
SvaraCitera
reben

hetta 🙁


   
SvaraCitera
b1son

så jävla dum i huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

riktigt uttråkad, har inget att göra, vill jävlas med folk som förtjänar det men inte tillräckligt kreativ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill sminka mig. utan anledning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns helt ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thl*kt N.: ärligt talat så gillar jag bara o gnabbas,

Ja me, drama ee de roligaste som finns, men UMs regler ee alldeles för snäva, man måste vara sarkastisk eller passiv då är det inte kul längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner mig spänd och fasande inför senare ikväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÖLE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns dåligt. 


   
SvaraCitera
:-))
 :-))

d känns som ja har glömt ngt å att ja har massor att höra


   
SvaraCitera
reben

raaaaastlöööööös


   
SvaraCitera