Aviseringar
Rensa alla

hur känner han?


Ämnesstartare

Jag är i en knepig situation just nu. I början av året blev jag otroligt förälskad i en kille som går i samma psykologikurs som mig. vi började prata mer och mer, plugga tillsammans och även ses korta stunder efter skolan och tex ta en cigg och bara prata. för kanske 2 månader sen var han hemma hos mig och det ena ledde till det andra - vi hade sex. vi har setts några gånger efter det, utan att haft sex och gånger där vi haft sex. hur ska jag veta om han bara är ute efter sex? eller om han faktiskt gillar mig? han vet ju själv att vi kommer att ses 2 gånger i veckan på psykologin och såklart stöta på varandra i skolan, vore det då inte lite korkat av honom att bara ha mig för sex? han borde väl förstå att jag tycker om honom? HJÄLP MIG


   
Citera
Ämnesetiketter

Fråga honom vettja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo klart jag kan göra det, men vill helst få lite tips och funderingar från andra innan jag gör det [smile]


   
SvaraCitera

elinjohansson:

HJÄLP MIG

isola:

Fråga honom vettja


   
SvaraCitera

alltid lika kul med dessa trådar
hur fan ska vi kunna veta vad han vill?
fråga honom istället

mvh bitterfitta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men om ni har varit med om en liknande situation kanske? eller om ni var i samma situation, vad skulle ni tro? härregud


   
SvaraCitera

elinjohansson:

men om ni har varit med om en liknande situation kanske? eller om ni var i samma situation, vad skulle ni tro? härregud

hade jag varit osäker skulle jag frågat honom
enda sättet att få svar på frågorna


   
SvaraCitera

sluta vara feg och fråga honom.


   
SvaraCitera

elinjohansson:

vore det då inte lite korkat av honom att bara ha mig för sex

Det är det väl inte? Han kanske tror att du är ute efter samma sak. Sex behöver inte innebära kärlek per automatik.


   
SvaraCitera