Aviseringar
Rensa alla

Hur känner sig alla för att börja skolan imorron?


Ämnesstartare

Jag börjar om en vecka. Det känns grymt!


   
SvaraCitera

Jag "började" idag. Jag har en sådan diffus skolgång när närapå allting är självständigt arbete. Jag har fått gymnasiet förlängt till ett fjärde år (wööö det är ej komvux jag slipper betala böcker och får gratis skolmat än) och skall komplettera i de kurser jag föll i p.g.a. dekadens och allmän kasshet.

DET GICK BRA! ÖVERLEVDE DAGEN! TALADE MED KONTORISTEN OCH FICK KONFIRMERAT ATT JAG VAR KORREKT ANMÄLD OCH INSKRIVEN OCH TALADE MED STUDIEVÄGLEDAREN OCH FICK ALLA MINA KURSER INSKRIVNA OCH TALADE MED LÄRAREN JAG SKALL HA SOM HANDLEDARE I PROJEKTARBETE OCH FICK EN TID FÖR ATT TALA MER MED HENNE OM UPPLÄGG OCH HUR JAG SKALL FÖRA LOGG ÖVER MITT ARBETE MED HENNE OCH SÅ VIDARE OCH SÅ VIDARE.

Anmälde mig även till en flumkurs i etik som min projekthandledare håller. Det blir mysigt. Även om jag blir klar i alla mina övriga kurser till jul och inte hinner färdigställa denna (det är en hundrapoängare) så är det trevligt att döda tid genom att läsa'n.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar 29e.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

började förra veckan. gick 1 dag o de va boring


   
SvaraCitera

Börjar på onsdag [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar på måndag, tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar på måndag. Är sjukt nervös. Eller själva nervositeten kommer la typ en-två dagar innan men anyways.


   
SvaraCitera