Aviseringar
Rensa alla

Hur känns dubbelmacka?


Ämnesstartare

Till er tjejer som provat dubbelmacka, dvs en kuk i fittan och en i röven samtidigt. Hur känns de? Dubbelt så skönt, obehagligt, för mycket, bästa som hänt er sexuellt osv osv?

Hur gammal va du första gången du provade, och hur många gånger har du vart med om de?

Puss [smile]


   
Citera

Sånt gör man bara i porr skulle jag tro


   
SvaraCitera

ja, det bästa är ju att vara omringad av minst två kåta män som vill knulla en samtidigt.

var fan ligger fokus. kan man explodera.


   
SvaraCitera

hihihi ska bli intressant att se om du får ett enda ärligt svar här 😛 antagligen har ingen av ums medlemmar gjort detta


   
SvaraCitera

det ni glömmer är att jag kan ändra i mina poster hur länge jag vill


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

när jag var 15 trodde jag att en dubbelmacka var tre män, två vita och en svart i mitten. varför de sedan bara låg så förstod jag inte. trodde att det var en skämtgrej.


   
SvaraCitera

ceka92:

när jag var 15 trodde jag att en dubbelmacka var tre män, två vita och en svart i mitten. varför de sedan bara låg så förstod jag inte. trodde att det var en skämtgrej.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

nu har du nog sett lite för mycket vriden porr kanske


   
SvaraCitera

Inga dubbelmackor på UM inte [crazy]


   
SvaraCitera

Jag älskar dubbelmackor, att titta på dem, smaka dem, lukta dem, att göra dem. Ska nog gå och göra två nu, tack för tipset.


   
SvaraCitera

RyalNotch:

Jag älskar dubbelmackor, att titta på dem, smaka dem, lukta dem, att göra dem. Ska nog gå och göra två nu, tack för tipset.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

RyalNotch:

Jag älskar dubbelmackor, att titta på dem, smaka dem, lukta dem, att göra dem. Ska nog gå och göra två nu, tack för tipset.

där blev jag hungrig.


   
SvaraCitera

qazedctgb:

det ni glömmer är att jag kan ändra i mina poster hur länge jag vill

qazedctgb:

hihihi

ändå fnissar du nervöst i skrift utan att tänka på det.


   
SvaraCitera

isola:

nu har du nog sett lite för mycket vriden porr kanske

För att genomföra något i porr utesluter per automatik att det sker i något annat sammanhang.


   
SvaraCitera