Aviseringar
Rensa alla

hur kan det vara olagligt att ha pistol?


Ämnesstartare


   
SvaraCitera

rik vit tjej:

det finns inget som stoppar din slutledningsförmåga va..

Om du vill så kan jag ge fan i att spekulera i varför du inte lägger fram några bevis men det negerar inte behovet av att du lägger fram skäl till varför du påstår det du gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TurumbarTurin:

Om du vill så kan jag ge fan i att spekulera i varför du inte lägger fram några bevis men det negerar inte behovet av att du lägger fram skäl till varför du påstår det du gör.

den här tråden är trams


   
SvaraCitera

rik vit tjej:

den här tråden är trams

Äsch, då misslyckades jag upptäcka trams, skyller på att jag sovit två timmar inatt och Poes lag.


   
SvaraCitera
Draug

Det är inte olagligt om du har en vapenlicens Söt dock måste du även vara med i en skytteklubb o sånt trams.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rik vit tjej:
alla vet väl hur dagens samhälle är..?

god bless america

US-Flag--White-Swastika.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrf ska man gå runt med pistol? försvara sig? ha klackskor & ta av dem i värsta fall. tror det är mer effektivt än pistol. lr nycklar. lr hårnålar. tror man kan knipsa av ngn livsviktig (bokstavligt) ådra i halsen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimkardashian:
vrf ska man gå runt med pistol? försvara sig? ha klackskor & ta av dem i värsta fall. tror det är mer effektivt än pistol. lr nycklar. lr hårnålar. tror man kan knipsa av ngn livsviktig (bokstavligt) ådra i halsen 

vad ska du göra om ett gäng börjar skjuta på dig? det är bra att ha pistol för att skjuta mot dem av avskäcka dem. kulan måste inte ens träffa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

vad ska du göra om ett gäng börjar skjuta på dig? det är bra att ha pistol för att skjuta mot dem av avskäcka dem. kulan måste inte ens träffa

Varför ska jag gå runt och oroa mig för att ett gäng ska attackera mig med skjutvapen? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimkardashian:

Varför ska jag gå runt och oroa mig för att ett gäng ska attackera mig med skjutvapen? 

jag skojade....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

legalize


   
SvaraCitera

Det är Olagligt och innehava pistol i Sverige utan vapenlicens och oregistrerade vapen. Samt på offentliga platser.  Har man tillstånd för vapen så ska dom va i vapenskåp.


   
SvaraCitera
Draug

Sveriges vapenlagar är extremt överstränga. Inte ens hantverkare får bära kniv offentligt längre. Man måste kunna "förklara syftet" med att man bär den. Att hantverkaren är påväg till nästa jobb är inte förklaring nog. Vilket bara ter sig som löjligt. Ändå finns det mer ilegala vapen i Sverige nu än vad det någonsin har gjort. Det tyder ju på att strängare straff inte avskräcker folk från att införskaffa skjutvapen. Sverige som är så usa-wannabe borde inse ett och annat tycker man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var/är med i skytteklubb och har tänkt köpa pistol men, palla Rodnar


   
SvaraCitera