Aviseringar
Rensa alla

Hur kan jag hjälpa henne ?


Ämnesstartare

Nu är det såhär att jag har blivit sjukt less på att säga åt min bästa kompis att hon ska flytta till sin mamma och be sin pappa fara åt helvete, Hon är rädd för sin pappa, han behandlar henne som skit och ingenting, han kallar henne glåpord och hon gör inte ett skit.
Hennes mamma och hennes pappa har delad vårdnad så hon har lika stor rätt att vara hos sin mamma som hon har hos sin pappa, men problemet är att hon vill inte vara hos sin mamma för att hennes mamma har en ny kille som inte vill att min bästa vän ska vara där och hennes mamma säger då inte emot utan lyssnar så omsorgsfullt på sin nye man.
Vafan kan jag göra ? blir galen av att säga åt henne att ringa soc..


   
Citera
Åtta

Låt henne sköta sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Låt henne sköta sig själv.

möjligtvis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg åt henne att berätta för sin mor att hennes far behandlar henne illa! Och att hon vägrar bo där längre.


   
SvaraCitera

Yogi:

Säg åt henne att berätta för sin mor att hennes far behandlar henne illa! Och att hon vägrar bo där längre.

Precis, är väl inte svårare än att säga precis som det är?


   
SvaraCitera

du kan ... låta henne lösa det själv


   
SvaraCitera
Hando

Låt henne sköta det där själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Säg åt henne att berätta för sin mor att hennes far behandlar henne illa! Och att hon vägrar bo där längre.

ah tyvär är hennes mamma feg och vågar inte säga emot för hennes pappa..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurkstad:

ah tyvär är hennes mamma feg och vågar inte säga emot för hennes pappa..

Äh, fan va dåligt. Varför skulle hon inte våga det? Hon har ju sin nya man som kan beskydda henne [confused]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera