Aviseringar
Rensa alla

hur kan jag som 13 åring tjäna pengar?


cash
 cash
Ämnesstartare

Hej. Jag är en kille på 13 år som är behov av pengar! jag säljer redan panda (wwf). Jag gillar att säja saker som typ kakor.  Jag är inte med i någon förening så det måste vara för privat personer.

tack på förhand för svar!!!


   
Citera
Ämnesetiketter

Försök att få ett temporärt leveransavtalskontrakt för något närliggande café eller konditori där du kan jobba hemifrån och baka kakor, bakelser och tårtor. Dock så är det bra om du kommer på en egen unik tårtor, bakelser eller kakor som bara du vet receptet på 🙂

Om du inte vill leverera dina bakverk till fikahandeln så kan man sälja dom själv 🙂


   
SvaraCitera

jag delar ut reklam för svensk direktreklam (är snart 15 år). Tror du måste vara 14 år,men annars sök till de. Jag tycker de är rätt så ok lön, inte jättemycket med de är iaf något.


   
SvaraCitera
cash
 cash
Ämnesstartare

Då jag inte är bra på att baka så är det ingen grej för mig men tack ändå! Xuzkie 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

köra svarttaxi 


   
SvaraCitera
cash
 cash
Ämnesstartare

klarafina:
jag delar ut reklam för svensk direktreklam (är snart 15 år). Tror du måste vara 14 år,men annars sök till de. Jag tycker de är rätt så ok lön, inte jättemycket med de är iaf något

Vad hetrer företaget du säljer för har du kanske en länk?;


   
SvaraCitera

Gå ut med hundar kanske!


   
SvaraCitera
cash
 cash
Ämnesstartare

S3ON:
köra svarttaxi 

Som sagt är jag 13 år och har inte bil eller körkort!


   
SvaraCitera
cash
 cash
Ämnesstartare

Fingerprints:
Gå ut med hundar kanske!

Ja. Men hur går man till väga?


   
SvaraCitera

cash: Ja. Men hur går man till väga?

Sätt upp lappar i området, lägg lappar i folks brevlådor, knacka på de du vet har hund.


   
SvaraCitera

cash:

http://www.delareklam.nu/ men va beredd på att inte få jobb på en gång, jag sökte i augusti förra året och de ringde mig i januari o sa att de hade ett jobb..


   
SvaraCitera

Sälj din kropp


   
SvaraCitera

tigg pengar från föräldrarna 


   
SvaraCitera
cash
 cash
Ämnesstartare

klarafina:

http://www.delareklam.nu/ men va beredd på att inte få jobb på en gång, jag sökte i augusti förra året och de ringde mig i januari o sa att de hade ett jobb..

Tack det var ett bra förslag!!!!


   
SvaraCitera