Aviseringar
Rensa alla

Hur kan man hitta en pojkvän?


Ämnesstartare

Jag är gay och vill ha en kille, jag är medlem på qruiser men där verkar det bara finnas sånna som bara vill ha sex eller gammla gubbar.
Visserligen så hittade jag mitt ex där men det måste finnas något bättre sätt...
Tips på sidor eller ställen välkomnas. Jag är 15 och bor i Västerås


   
Citera
Ämnesstartare

tror att man kan göra det på samma sätt som man hittar en partner i största allmänhet. Men vad vet jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tror att man kan göra det på samma sätt som man hittar en partner i största allmänhet. Men vad vet jag

Ja men det är så svårt i min ålder, de flesta är inte öppna så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var i västerås bor du sötiz? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Var i västerås bor du sötiz?

haha 🙂 hur gammal e du till att börja med? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lukazzzz:

haha 🙂 hur gammal e du till att börja med? 😉

18. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

18.

okej, då e du lite gammal för att ja ska va intresserad 😉 jag bor på skälby varannan vecka, hurså? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lukazzzz:

okej, då e du lite gammal för att ja ska va intresserad 😉 jag bor på skälby varannan vecka, hurså? 😉

Jag är liten och söt. [blush]

Nä vene, sällan folk från västerås här så ville bara kolla.

Det finns en viss bisexuell svart snubbe som brukar ta sig an unga bögpojkar i den här stan, känner du till honom? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Jag är liten och söt. Nä vene, sällan folk från västerås här så ville bara kolla.Det finns en viss bisexuell svart snubbe som brukar ta sig an unga bögpojkar i den här stan, känner du till honom?

Nej han känner ja inte till o de e jag glad för! men nu så gick du lite ifrån ämnet och syftet av den här tråden 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lukazzzz:

Nej han känner ja inte till o de e jag glad för! men nu så gick du lite ifrån ämnet och syftet av den här tråden 😉

Han är faktiskt jättesnäll. [bigsmile]

okej förlåt, lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte rfsl något place då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

har inte rfsl något place då?

Nej de har inget för ungdomar i västerås, har rdan kollat me dom :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Det finns en viss bisexuell svart snubbe som brukar ta sig an unga bögpojkar i den här stan, känner du till honom?

HAHAHH HEDMAN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lukazzzz:

de har inget för ungdomar i västerås

Nu är det inte så långt från Västerås till Örebro där RFSL Ungdom har träffar varannan vecka. Sen finns ju Egalia i Stockholm om du kan ta dig dit. Det finns många snälla stockholmare här på UM, nån kanske kan följa dig dit första gången [smile]

Annars kan du försöka med qruiser.com. Var försiktig bara, många äldre som gillar att ragga på unga (när jag fyllde 20 slutade plötsligt alla gamla ragga på mig [rolleyes]), men bara du sållar bort de gamla och håller dig till dem i din egen ålder så ska det nog gå bra.

Det finns ett antal i din ålder registrerade i Västerås och Västmanland.


   
SvaraCitera
time
 time

jason:

Annars kan du försöka med qruiser.com. Var försiktig bara, många äldre som gillar att ragga på unga

Du kanske skulle börja läsa mer än bara halva trådstarten. [no-no]


   
SvaraCitera