Aviseringar
Rensa alla

Hur kan man komma lika skönt som tjejer kan?


Ämnesstartare

Asså tittar man på tjejer man har sex med och även på film fast film behöver ju inte vara sant. Men det stämmer rätt bra med verkligheten om
Man jämför ändå.

Det är att när tjejer kommer så kan hela deras kropp skaka, de är helt tagna av stunden, o gnyr o låter som bara den.

När en kille kommer behöver man knappt märka det och det blir inga museklspasmer. Har aldrig sett en man eller upplevt muskelspasmer som tjejer får. Så det är ganska självklart att tjejer kommer hårdare o skönare än vad killar kan.

Men asså det finns massor av leksaker för tjejer men inte så mycket för killar, det forskas massor på tjejers orgasmer se bara på antal googlehits om man försöker hitta info om killar.

Om man forskade lite på hur man utvecklar även den manliga orgasmen så borde man kunna tycker jag utveckla även den mycket mer.. Eller är vi så olika?

Jag vill också komma så skönt som tjejer kan o gör? Hur ska jag göra? Eller går inte det?


   
Citera

JokPok:

Det är att när tjejer kommer så kan hela deras kropp skaka, de är helt tagna av stunden, o gnyr o låter som bara den.

det är individuellt.

JokPok:

När en kille kommer behöver man knappt märka det och det blir inga museklspasmer.

det här är också individuellt.


   
SvaraCitera

JokPok:

När en kille kommer behöver man knappt märka det och det blir inga museklspasmer.

Som sagt, väldigt individuellt och varierar från tillfälle till tillfälle. Även vi kan få häftiga orgasmer så att hela kroppen / benen skakar.


   
SvaraCitera

Tiresias was drawn into an argument between Hera and her husband Zeus, on the theme of who has more pleasure in sex: the man, as Hera claimed; or, as Zeus claimed, the woman, as Tiresias had experienced both. Tiresias replied "Of ten parts a man enjoys one only."

-wikipedia


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns alltid undantag hit o dit. Men tar du 10 tjejer och 10 killar eller fler för den sakens skull. Så upptäcker man att det är fler tjejer som njuter mer och får starkare orgasmer.

Jag har sett tjejer som kommit med sån kraft och legat o skakat i fler minuter efteråt och kippat efter luft. Asså jag har svårt o tänka mig en man som ens kommer i
Närheten av en sån sak. Om de snackar om muskelskakningar så handlar det bara om lite granna eller i 15 sek o inte alls på samma sätt alls. Tjejer kan skaka ur och ramla ur sängen.

Varför är det också så lite info på hur man utvecklar den manliga?

Finns även indikationer på att tjejer under vanlig sex innan orgasm upplever samma njutning som killar gör under sin orgasm.


   
SvaraCitera

Håll på länge.
Sluta och börja igen.
Lär dig kontrollera den såkallade "pc-muskeln" och på så sätt hålla tillbaka utlösningen och således orgasmen.
Lär dig vad som tänder dig och hur du personligen fungerar.


   
SvaraCitera

JokPok:

Finns även indikationer på att tjejer under vanlig sex innan orgasm upplever samma njutning som killar gör under sin orgasm.

det är väl för att vi ska vilja göra det [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

JokPok:

Finns alltid undantag hit o dit. Men tar du 10 tjejer och 10 killar eller fler för den sakens skull. Så upptäcker man att det är fler tjejer som njuter mer och får starkare orgasmer.

och den här undersökningen utförde du när?


   
SvaraCitera

JokPok:

Jag har sett tjejer som kommit med sån kraft och legat o skakat i fler minuter efteråt och kippat efter luft.

mm grattis till den procenten av jordens alla kvinnor.


   
SvaraCitera

skuld:

och den här undersökningen utförde du när?

förra veckan, på dagiset där han jobbar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det är väl för att vi ska vilja göra det

Det är ju jättebra o så att ni har det. Men jag vill också känna nåt sånt bra som ni kan, verkar ju helt underbart. 🙂


   
SvaraCitera

Utspädaren:

förra veckan, på dagiset där han jobbar

jaha, så de lekte blommor och bin.


   
SvaraCitera

ah tror det är ganska så säkerställt att tjejer får mer fysisk njutning vid sex osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

ah tror det är ganska så säkerställt att tjejer får mer fysisk njutning vid sex osv.

Exakt! O jag vill också för det ser så skönt ut. Måste finnas någon som forskat på hur man utvecklar den manliga orgasmen. Vi har väl också en del punkter o trycka på, manlig g-punkt osv.


   
SvaraCitera

JokPok:

Måste finnas någon som forskat på hur man utvecklar den manliga orgasmen.

asså, går säkert på något sätt men tror inte vi kan få kvinnoorgasmer på samma sätt nej, tror inte vi riktigt har de fysiska delarna som krävs på samma sätt osv. och sedan så är ju en utlösning inte alls samma sak som en kvinnas orgasm, på ett rent neurologiskt plan osv. du får helt enkelt leva med det[n]


   
SvaraCitera