Aviseringar
Rensa alla

Hur kan man lätt tjäna pengar???


Ämnesstartare

Hej

Jag undrar om någon har några tipps på hur man kan tjäna pengar. Typ 2000 i månaden. Får nu 500kr av mitt barnbidrag men skulle vilja ha lite mera. (Till en dator och lite nya delar till moppen.) Är 15 år.


   
Citera
Ämnesstartare

telefonförsäljning men jag skulle bara rekommendera det till min värsta fiende:e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom borde klistra en samlingstråd för Tjäna pengar lätt-idéer.

Prostituera dig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobba =)

Panta burkar.[crazy]


   
SvaraCitera

du kan komma hem till mig och städa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avsugningar bakom konserthuset.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

telefonförsäljning men jag skulle bara rekommendera det till min värsta fiende:e

Fast det är inte lätt att tjäna pengar där men typ det enda jobbet som finns för ungdomar i dagens samhälle förutom att klippa gräsmattor hos folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Fast det är inte lätt att tjäna pengar där

ifall man har timlön;ss

slavade för 60kr i timmen på auschwitz 2.0:E


   
SvaraCitera

Chickfactor:

ifall man har timlön;ss

slavade för 60kr i timmen på auschwitz 2.0:E

Så hemskt är ju inte 60 spänn 😮 tjänade 45 på sommarjobbet i nian tror jag. Jag har provdagar så jag jobbade gratis idag typ, eller fick kanske 10 % av 100 kr. :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Så hemskt är ju inte 60 spänn 😮 tjänade 45 på sommarjobbet i nian tror jag. Jag har provdagar så jag jobbade gratis idag typ, eller fick kanske 10 % av 100 kr. :s

hmmz. tjänade 45kr på mitt sommarjobb men det var betydligt bättre än icall och inte lika stressigt:e

ofta man går praktisk linje:s


   
SvaraCitera

Bli försäkringsförmedlare! Kräver 20timmar utbildning och jag hade en fast lön på 85kr/timmen + provision så lönen hamnade på 150kr/timmen de månader det gick bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sälj aftonbladet [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försäkringsförmedlare lät bra. [bigsmile]

Får man veta nåt mera om det???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett arbete


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Bli försäkringsförmedlare! Kräver 20timmar utbildning och jag hade en fast lön på 85kr/timmen + provision så lönen hamnade på 150kr/timmen de månader det gick bra.

MrFr3drik:

Försäkringsförmedlare lät bra. [bigsmile]

Får man veta nåt mera om det???

/hjälp en nab.


   
SvaraCitera