Aviseringar
Rensa alla

Hur kan man villja ha anorexia???


Ämnesstartare

Jag läste nyss ett inlägg där flera önksade att dom led av sjukdommen anorexia,Hur fan kan man önska sig det?Ni skulle bara veta vilket helvete det är?Jag lider själv av anorexia och varge dag timme minut sekund är en kammp jag önskar inte ens min värsta fiende att drabbas av detta.Sä tänk till lite,,,,Vill ni ha cancer oxå???

Reklam är inte tillåtet!! /Chryseus


   
Citera

hur kan anorexia klassas som en sjukdom?
det är väl bara stoppa i ett finger i strupen och kräkas
vad är det för något?
själv är jag ganska smal men äter mycket men går ändå aldrig upp i vikt. kanske har jag en binniki mask i magen eller så har jag anorexia utan att veta om det. vad är det för något ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anorexia svälter man sig.Det andra kallas bulimi


   
SvaraCitera

bugatti:

så har jag anorexia utan att veta om det. vad är det för något ?

[rolleyes]
Om du är allvarlig så har du knappast anorexia. Anorexia är att medvetet svälta sig själv.

lizzieflickan:

Besök gärna min blogg där ni kan läsa mera.
Flickan som valde livet

Reklam är inte OK enligt ungdomar.se's regler.


   
SvaraCitera

jag vill ha anorexia

är d verkligen så farlit som alla säger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

colaboy:

jag vill ha anorexia

är d verkligen så farlit som alla säger

Ja det är det sluta att ens tänka tanken för det är ett rent HELVETE
tänk dig noga för innan du börjar banta


   
SvaraCitera

För att idioterna tycker att det är ett bra sätt att banta sig "snygg" på.


   
SvaraCitera

för att dom är störda simple as that


   
SvaraCitera

har alltid försökt få anorexia men har inte tillräckligt mkt självdisiplin det suger


   
SvaraCitera

har aldrig hört om killar med anorexia[shake]
har det nåt med tjejers hormoner att göra :/


   
SvaraCitera

Hakuna matata:

har aldrig hört om killar med anorexiahar det nåt med tjejers hormoner att göra :/

Nej, det är ingen könsbestämd sjukdom.


   
SvaraCitera

de inser väl inte hur farlig eller jobbig sjukdomen egentligen är. de kanske tänker att åh vill gå ner i vikt önskar ja kunde göra det.. sen om man vill se skitspinkig ut är väl inte så snyggt, o då är det ganska retarderat att vilja ha anorexia pga det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den som friviligt väljer att skaffa sig en sjukdom som anorexia/bulimi är nog fan riktigt efter


   
SvaraCitera

lizzieflickan:

den som friviligt väljer att skaffa sig en sjukdom som anorexia/bulimi är nog fan riktigt efter

När märke du att du hade det, hur började det? :/


   
SvaraCitera

Tror anorexia beror på att man vill vara extrem åt något håll, extremt smal i detta fall, man har svårt att uppskatta sig själv om man är vanlig helt ok bara men om man är smalast kan man tro att man har kommit längst åt ett håll och låtsas att det är det snyggaste men egentligen är det snyggaste att vara frisk och lagom bara men det är svårare, i alla fall om man tänker på det.


   
SvaraCitera