Aviseringar
Rensa alla

hur kan nåt som heter cigarätt


Ämnesstartare

bertaktas som cigafel?

ja fattante d diskutera


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

tänk på d näste gång er bäste gravida vän RÖKER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Lounge

hahahahhahahhhaha dör. asså du e så smart där är lösningen på ciggproblematiken hur fan kan man förvänta sig att folk ska veta att d är fel att röka när det heter cigga rätt!!! du är ett geni


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked] takk för de fina orden nu kännr ja mig uppskattad!! men d e 1 mysterium som ja ej kan förstå mig på LITE Som mysteriet på greveholm!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[surprised]

öppnade ja dina ögon för 1 ny SanniNG?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu ska ja göra som a gravid kvina o röka ja me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m00d3k44k44n:

öppnade ja dina ögon för 1 ny SanniNG?

ja-a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja-a

bra ja hoppas du sprider denna kunskao vidare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Graviditet, Föräldraskap och Adoption


   
SvaraCitera
Lounge

m00d3k44k44n:

[chocked] takk för de fina orden nu kännr ja mig uppskattad!! men d e 1 mysterium som ja ej kan förstå mig på LITE Som mysteriet på greveholm!

aaa lite men inte lika mkt myserium

d sägs ju att svenskar röker mkt mer än övriga världen o d måste va drf.. ja menar på english äre ju right o det heter ju cigarette där så d kan inte bli lika lurade som oss svenskar


   
SvaraCitera

På Grön Ungdoms förrförra riksårsmöte var det en som lade ett tilläggsyrkande på en motion. Det här:

Image

Alltså att Grön Ungdom som organisation skulle tycka det då, och att attsatsen skulle hänga med motionen till Miljöpartiets kongress. Det yrkandet röstades tyvärr inte igenom. 🙁

I år var det en som lade ett ändringsförslag på det senaste utkastet till Miljöpartets nya partiprogram. Att Grön Ungdom riksorganisationens ombud på MPs kongress ska driva att alla "mångfald" i ett stycke som typ löd "Miljöpartiet tror på mångfald. [blabla det är en tung grundsten i vår politik blabla]" skulle bytas ut mot "Tomten". Det fick avslag, men med rätt tajta röstsiffror.

Det var btw skitmånga (närapå 100) sådana ändringsförslag på partiprogrammet som röstades om så det här var inte det enda kan jag säga. [crazy] Det var kanske det här årets enda skämtförslag tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar säga cigifjant [sad]


   
SvaraCitera